![]() |
kun je coke spuiten
?
|
tis wel spuitbaar als je t oplost, maar of je dr iets aan heb, weet ik niet, maar ik denk t wel.
|
ik denkvan wel want speed kun je ook spuit -x- marihuana (y) (y)
|
Citaat:
|
tuurlijk, of je er iets van merkt is ten 2e ;)
|
Jep, en je merkt er ook wel van. Staat ook op drugsinfo.nl
Het werkt sneller en heftiger, maar is nu zelfs binnen 10 min al uitgewerkt. En het is al zo snel uitgewerkt :( |
coke is stom :p
|
staat er ook op hoe het moet?
|
denk met een naald :p
|
jezus...
ben je lui ofsu? "Riskant is het spuiten van cocaïne." Bij spuiten wordt de cocaïne opgelost in water en direct in een ader gespoten. |
ja ik ben lui
mmm in water dus is dat niet link? water in je ader |
whaha was je van plan ut te spuiten?
snuif ut nou maar, is beterrr |
dude :( :nono:
|
Citaat:
|
heu komen nou opeens mensen van andere forums omdat exo hier ook is
|
:rolleyes:
|
:nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
je gaat toch niet spuiten (n)
laat dan maar je neuschje prikkelen maar een spuit vind ik nou niet hip |
Citaat:
ik leg het nog wel uit liefjes :p [/QUOTE] Wie woont er in zoetermeer idee krijg ik erbij exo (voor de anderen behalve chaos, dat komt van een ander forum :) ) |
Citaat:
zeehond en ik zijn interforumlijk aan het communiceren :cool: |
AA-er 4 life
(owh, en mafheid weet natuurlijk ook waar het over gaat :p ) |
Citaat:
|
Vette avatar, Zeehond... en sowieso veel beter dan de vorige :D
Anyway, water in je ader lijkt me niet zo link. |
Citaat:
haha :D ben je geinteresseerd geraakt door die 2 pikkies van 12 :D |
Laten we het enigszins ontopic houden alstjullieblieft.
|
coke kun je zeker shotten. het geeft een beter effect dan coke basen en snuiven. elke drug geeft het beste effect als je het spuit. dat is logisch omdat alles direct in je bloed zit. het is natuurlijk ook de riskantste manier van gebruiken. om coke te shotten moet je het gewoon oplossen in een lepel met water (net zoals speed).
|
wat exo zei, water in je aderen is dat niet beetje link? of is hat anders gemengd met coke ?
|
Citaat:
Citaat:
Dus ik denk dat het kan. maar ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele ongelukken |
altijd als je shot gebruik je water. voor smack, coke, speed,... zonder water zou het moeilijk gaan. het kan dus echt geen kwaad.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
steriel water als in: GEKOOKT
Doe het nooooit met gedestilleerd/demi-water |
wrm niet?
|
Ken je coke spuiten? Ah joh, je ken alles spuiten, of het goed is en een uitwerking heeft is wat anders :P.
|
wrom niet? Omdat gedestileerd water vrij slecht voor je is.
|
in gedestilleerd water zijn alle mineralen eruit en daar kan je niet zo goed tegen, volgens mij ga je er zelfs dood aan
|
En er ook voor zorgen dat alle lucht uit je spuit is, lucht is ook nie fijn.
|
dat is volgens mij al helemaal niet goed
|
Niet bepaald nee. Dus ik denk ik meld het ff, je weet maar nooit.
|
Citaat:
|
ik heb ooit eens gehoord dat water in je aderen spuiten dodelijk is? of was dat zuurstof?
mjah zal die laatste wel zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
@mutant
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
nog iets, het gebeurt ook wel eens dat ik per ongeluk naast een ader spuit. dan krijg je een grote dikke bult op de plaats waar je gespoten hebt. door het citroensap (als je heroïne spuit) heb je dan ook witte plekken op die plaats. na een tijdje trekt het weg en zie je het niet meer. het is raar, maar toch heb je er nog effect van. wel niet direct zoals je het rechtstreeks in je ader spuit. het duurt even en het is minder sterk. niet aan te raden, beter direct in je ader. :D |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:02. |