![]() |
het kleine IK GA STOPPEN MET topic
nou vertel, met welke substanties ga je komende tijd stoppen?
ik met niets, ik drink alleen nog maar :) |
poepen
:cool: |
met blowen op dinsdag woensdag donderdag en zondag :cool:
|
:( 1 februari stoppen met roken :(
Aangezien eht dan kankah 4 eypo per pakkie word. *huil* *huil* |
whaha ja das duur he?
|
Cker, maar dan ben ik wel the rich pimp ass voortaan gek. Scheelt me denk ik zo'n 16,50 per week, als het niet meer is.
|
mooi, des te meer kunnen we zuipen :cool:
|
Citaat:
|
Zullen we ook een groot IK GA BEGINNEN MET topic openen?
|
^ Ik zou zeggen, do it!
|
niet op reageren, die kleuter
ik ga stoppen met door de weeks bier drinken... dus blijft er zegmaar koffie, thee en wijn voor me over. wel moeilijk... |
kweetnie, denk met doordeweeks blowen maar ben er nog nie helemaal uit :)
|
Alleen in het weekend nog blowen en drinken
|
doordeweeks niet meer roken (vanwege het geld)
|
ik ga stoppen met bejaarden verkrachten
ik ga stoppen met autoppsie te plegen op m'n zusje ik ga stoppen met honkbal met de ballen van de buurman ik ga stoppen met naar nirvana te luisteren |
Citaat:
Ik stop met nix, ik ben terug begonnen :D Nah, alleen wat alcohol minderen. |
stoppen met roken :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook.
|
en trouwens, stoppen met blowen zal ik niet doen, ik heb een hele mooie regeling met mun ouders, ik mag 1x per maand blowen :D
|
That ain't so much.
|
Citaat:
|
Ok, nja maakt mij ook nix uit hoor, al blow je helemaal niet, your choice. En ik begin de laatste tijd ook meer naar de drank te neigen dan blowen. Maar ga nu wel weg om nog ff lekker wat hashies te roken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Netjes! |
Citaat:
|
Roken.. rook al sinds 22 december vorig jaar niet meer. GOED HEH!
|
wajooo ook laaaaang niet geweest
maarja je bent echt goed (y) |
:confused: is Wasp still alive and kicking? (y) :D
Anyway, ik ben nog steeds van plan binnenkort te stoppen/ minderen.. But, morgenochtend haal ik toch weer 5 gr bij :o Tis allemaal te lekker en te leuk :( Maar, daarna... |
stoppen met zoveel chips eten...
stoppen met elke week token (1x per 2 weken? :P) eigenlijk wil ik alleen bij gelegenheden token... stoppen met... ehm.. ik drink en rook al niet... stoppen met stoppen:P |
Citaat:
[edit]Ging er trouwens maar even van uit dat je het over 5 gr. wiet had...[/edit] |
Citaat:
proficiat! |
Citaat:
|
Citaat:
en ja, misschien wel, maar géén chips :p dat veroorzaakt puistjes enzo weet je |
ik ga nergens mee stoppen qua drugs en drank. Nou jah, ik ben de laatste tijd behoorlijk weinig uitgeweest. Voor de kerstvakantie ging ik 7 dagen in de week, nu nog maar 3 dagen in de week (als je zondagavond een biertje drinken bij een of andere zwakzinnigen kroeg uitgaan kunt noemen).
|
Citaat:
|
coop, jij zou toch stoppen met speed? :s
|
ik ga stoppen met roken
kutaccijns (n) |
ik ga stoppen met stoppen denk ik maar.
kan iedere keer wel zeggen dat ik geen pep, coke, wiet, hash, drank, nicotine meer ga gebruiken, maar als ik 't toch te lekker vind en af en toe doe en het bij af en toe blijft, schiet dat stoppen niet op en is 't ook helemaal geen probleem. :p |
k ben al 2 dagen gestopt met roken. oohyeah.
|
(y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
Daar zou je mee stoppen... |
Citaat: