![]() |
jeugdherberg, curfew?
Ik vroeg me af of er hier misschien mensen zijn die weleens naar een jeugdherberg op vakantie zijn geweest en of daar dan een curfew was..? want bij die waar wij heen willen, staat op de site wel dat er een curfew is, maar niet hoe laat die dan is.. Maar misschien dat er een standaardtijd voor is of iets, geen idee.. weet ook niet of 't misschien per land verschilt, maar wij gaan in elk geval naar Barcelona..
|
What the fuck is een curfew?
|
Een avondklok? Wat is dat voor onzin?
|
En moet je dan ook verduisteren? :confused:
|
:confused:
ze wil gewoon weten of er bij de meeste jeugdherbergen een tijd is ingesteld om hoe laat iedereen binnen moet zijn... :rolleyes: |
Een avondklok komt vaker voor. Het is namelijk ontzettend irritant als jij al in je bedje ligt en dan komen er nog mensen binnen. Meestal is de avondklok tot een uur na sluitingstijd van de kroegen. Maar je hebt er ook bij zitten waar je gewoon om 12 uur binnen moet zitten...
Wil je het echt weten? Stuur een mailtje naar die gasten toe |
Ja, harstikke curfew.
|
Jah, sorrieh een avondklok idd.. En op zich is t misschien wel handig voor als je een nacht goed wil kunnen slapen, maar t is natuurlijk niet erg fijn als een keer uit wilt en je moet om 12 uur al weer trug zijn.. anyway, dr staat geen emailadres bij die site.. ook zo handig..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeugdherbergen zijn zonde....
|
Citaat:
|
Omdat ik een keer in parijs moest zijn gingen er wat mensen mee voor mij. Zij gingen die tijd in een jeugdherberg. Sommige hebben t wel sommige niet.
Die t niet hadden waren allemaal bezet, dus zij zaten er in een met een curfew. Ik geloof dat die om half 1 was of zo. Curfew is er vaak omdat er mensen in een herberg zitten die op doorreis zijn en dus hun rust nodig hebben. |
Nope.
|
Citaat:
|
Ga naar een hotel. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom curfew zeggen ipv avondklok :confused:
|
Vorig jaar in een jeugdherberg geweest. Deur ging om 12 uur dicht, daarna elk heel uur even open. Dus niet echt, nee. (althans dat is mijn ervaring)
|
Avondklok, neu... ben alleen met school eens een keer in een jeugdherberg in Parijs geweest en daar was het tot half 2 of zo zuipen dus dat was meer een nachtklok :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat fucked mij dat nu ??
Regels zijn er om verbroken te worden :evil: |
Citaat:
|
Citaat: