![]() |
Ik kan niet meer stoppen met forummen
Ik kan echt niet meer stoppen, ik ben lid van verschillende fora, waaronder dit forum. Ik ben hier al verscheidene malen gebanned, maar ik kan echt niet stoppen. Ik moet het forum zien en die threads lezen en threads openen.
Op zich ben ik nu wel braaf en netjes en bezorg ik niemand last (want dat vond ik niet goed om te doen) maar ik zou zo graag gewoon vanuit mezelf willen stoppen. Maar elke keer als ik op bed lig mijn tentamen te leren bijvoorbeeld, denk ik aan het forum en sta ik weer op om te gaan computeren en even te kijken. En dan heb ik alle fora gehad, en dan is het weer tijd om het eerste forum in de rij te checken. En zo komt er nooit een eind aan. Ik zit dus echt de hele godganse dag op MSN en allerlei fora en ik weet niet meer hoe ik ervanaf moet komen. Help! |
:(:(:( Arme jongen toch. Probeer wat hobbies te vinden, die kunnen voor wat afleiding zorgen. Verder kan je natuurlijk ook gewoon je computer uitzetten en jezelf dwingen om iets anders te gaan doen.
Maar waarom kan je dan niet stoppen? Misschien zou het een idee zijn om met een psycholoog oid hierover te praten, die kan je hier misschien wel vanaf helpen. :rolleyes: ;) |
Zonder die rolleyes was het best een goed advies.
|
Citaat:
|
Knip die UTP-kabel door.
|
vertief je netwerkkaart dan. Ofb neem internet via de telefoon. fdan leerrt de rekening het je wel af.
|
Citaat:
@ TS: idd de UTP-kabel doorknippen en eventueel je computer ergens anders neerzetten. |
Gezellig zo. En iedereen maar zeuren: "We willen Evito terug..." Waar slaan deze reacties dan helemaal op als je hem zo leuk vindt? :rolleyes: :p (En ik zie nog een ban aankomen want sommige mensen zijn niet zo blij met een undercover-Evito.)
Waarom ga je niet eens ergens anders leren? Ga in de bieb op de universiteit zitten. Ga beneden aan de keukentafel zitten. Ga samen met een leuk meisje studeren (ja, dat meisje ;)). Ergens waar je niet meteen een computer bij de hand hebt. En als je de neiging hebt om op te staan en een pc op te zoeken is het een kwestie van wilskracht. Veel wilskracht ja, maar het is wel nodig wil je je tentamens halen. |
Het erge is juist dat mijn tentamens me niet meer boeien! Ik heb op zich wel wilskracht, vroeger kon ik daardoor uren achter elkaar leren, maar nu boeit niets me meer en computer ik de hele dag!!!
|
Na overleg met de TS weer open + opgeruimd. :)
Laat onzinposts & posts die er niet toe doen achterwege ajb. |
probeer zoveel mogelijk naar buiten te gaan enzo, want als ik eenmaal alleen thuis ben moet ik ook achter de computer. zorg gewoon dat je genoeg moet doen aan werk, school / studie, vrienden, sporten enzovoorts. stel jezelf een heilig doel!!
|
Och arme jongen, ik zou naar een afkickkliniek gaan als ik jou was, want dit is echt te erg voor woorden.
Sjonge, verzet jezelf er tegen, wees zo sterk om te zeggen dat het allemaal onzin is dat internet. |
Teneerste wil ik even kwijt dat 'forummen' bij mijn weten toch echt geen officieel werkwoord is.
Verder kan ik kan me er wel wat bij voorstellen. Probeer het allemaal wat te relativeren, back to reality. Misschien kun je jezelf aanwennen om alleen in threads te lezen/posten die ook echt interessant zijn. Of zeggen dat je alleen nog maar elke dag een vast tijdstip (bijvoorbeeld van 7tot8) op forums rondkijkt. En natuurlijk ----> afleiding! |
ah, herkenbaar. ik ga altijd op het forum als ik niks te doen heb wat mij boeit, dus, veel dingen met vrienden afspreken helpt bij mij goed. misschien bij jou ook?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:43. |