![]() |
Dreamcatcher
Ik weet niet of er al een topic over deze film is.... vast wel. Ik heb hem gisteren net gezien en ik vond het echt een rukfilm... Het verhaal vond ik op zich nog wel redelijk, maar toen die grote alien met groene ogen zich er mee ging bemoeien had ik het helemaal gehad... erg jammer. Maar anyway, ik vroeg me dus af wat dat SSDD (ZSAD) de hele tijd betekende... Het kan aan mij liggen, dat ik het over het hoofd gezien heb, maar volgens mij kom je er helemaal niet achter wat dit betekend? Weten jullie meer?
|
Ik vond het opzich wel een vermakelijke film. Je hebt wel gelijk dat de film inzakte na het alien gedoe, maar vond hem nog wel leuk.
SSDD=
Spoiler
|
ik heb em niet gezien maar ik heb helaas ook alleen nog maar negatieve reacties gehoord. Vind ik toch wel erg jammer aangezien het een heel goed verhaal van Stephen King is. Maar ja....bij "IT" heb je dat bijvoorbeeld ook dat het door die domme spin eigenlijk helemaal verpest wordt.
|
Ik vond m best leuk, eigenlijk (Y).
|
Citaat:
Spoiler
Zoiets was het ongeveer, tis weer een tijdje geleden dat ik het boek heb gelezen. :o |
Citaat:
|
om de film goed te begrijpen, moet je het boek lezen :), ze hebben namelijk nogal wat weggelaten in de film :S
|
Citaat:
|
Begon goed, eindigde erg belachelijk.
En ben ik de enige die dacht dat Duddits steeds Mr. Gay zei? |
LOL, ik weet het niet meer, wat ik d8 dat ie zij, maar je kan best gelijk hebben :P
|
Vond hem eigenlijk helemaal niet op Aliens lijken
Het Gedacht lezen van mensen heb niks met aliens te maken... vind dat het verhaal over dat gedachte lezen en wat er nu met die gozers aan de hand was ..het hoofd verhaal was en dat met die aliens beetje op de achter grond er mee te maken had hun hadden die gave dus omdat die aliens de wereld over willen nemen :D (y) vond het een goede film |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond t een aardige film.. Er zaten een paar leuke ideeën in, zoals bijvoorbeeld the memory warehouse enzo. Maar die aliens enzo waren echt belachelijk. Ik weet zoiezo niet een goede alienfilm te noemen..
|
Ik vond t een zeer slechte film, zeker niet voor herhaling vatbaar.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |