![]() |
[foto] Meeuwen
Beetje bewerkt met photoshop.
Die beesten zijn echt verdomt moeilijk te fotograferen :p Ze blijven niet stil hangen in de lucht :o http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/bird/1.jpg http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/bird/2.jpg http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/bird/4.jpg http://www.unknownhosting.nl/~dapo1981/bird/5.jpg |
De eerste en de laatste vind ik het mooist! :)
De eerste omdat ie zo mooi simpel is, en de laatste omdat daar iets dynamisch in zit. Wederom mooie foto's dus! |
De eerste vind ik wel geinig, lijkt op briefpapier :) en die sepia kleurige foto ook wel, maar allemaal niks speciaals eigenlijk.
|
Ik vind de eerste bijzonder vanwege de compositie, doch ietwat saai.
De tweede vind ik ook wel mooi vanwege de 'pose' van de onderste meeuw: die vleugels staan namelijk in een goede houding :) Maar dan zou de bovenste meeuw eigenlijk weg moeten worden gehaald. De onderste twee foto's zijn minder boeiend. |
Ik vind vooral de laatste twee het mooist. Kleuren vooral, vind ik de meeuwen mooi bij.
Ik ben vaag ja. |
van de bovenste zou je briefpapier kunnen maken (niet stom beold hoor). Ik vind ze leuk, vooral de derde, omdat de meeuwen allemaal een andere houding hebben.
|
vet! het lijkt net alsof je bij de 3e de 4 meeuwen dezelfde meeuw meerdere keren is, net als bij sommige van die skateplaatjes :D echt cool!
|
eerste is wel koel, beetje teveel bewerkt.. net zoals een plaatje van een meeuw in een wit vlak plakken :p tweede is mooi, laatste twee doen me niet zoveel..
(en geen kaders meer? :P) |
lol
3de vind ik wel ok, leuk sfeertje de rest doet me weinig |
Jawellllll
mij doen ze wel wat errug mooi! |
Aleen jammer dat ze bewerkt zijn zeg maar..
Het idee dat ze bewerkt zijn... |
Bedankt allemaal :)
Bewerkt wil niet zeggen dat er vanalles met de foto is gebeurd. In dit geval zijn alleen de kleuren wat voller of wat anders gemaakt. voor een wat mooier effect. Verder doe ik niet altijd een border rond m,n foto's. Het moet er maar net bijpassen. |
mooie kiekjes (y)
|
vind vooral de 2e en de 3e mooi.. bij de 2e heeft die meeuw een leuke houding zegmaar :) dussss
|
Ooooh :) Ik vind ze echt mooi! Lijkt me inderdaad heel moeilijk om meeuwen mooi te fotograferen. Vooral die zwart/wit (y) foto.
|
er zit geen zwart wit tussen?
|
de eerste is een beetje jammer naar mijn mening, van dat grote stuk wit. :) (n)
de 2e vind ik ook niet heel erg mooi, behalve die vliegstand van die onderste vogel. die staat er mooi op :) (y) de 3e vind ik heel mooi, zeker met dat water erbij. de kleur is wel een beetje eentonig, maar dat geeft wel een mooi effect. (y) de 4e vind ik (y) (y) kei schattig die wolkjes erbij enzo :D |
die 3e is wel mooi,
ik hou van met sepia bewerkte dingen |
Citaat:
|
Roxane, nooit vies van enig positief commentaar ;)
Onderste vind ik wel mooi i guess, maar niet bijzonder. Overall het doet me ook allemaal niet zo veel. En sepia zou in veel gevallen verboden moeten worden. |
Citaat:
|
Mooie foto´s. Alleen de 1e vind ik wat minder, een beetje nep.
|
Degelijke foto's. Ook de eerste!
Maar misschien iets te mooi... niet zo spannend. |
Citaat:
|
Die tweede en derde vind ik echt cool :cool: (y)
|
Allemaal erg mooi gedaan!
|
De laatste 2 vind ik het mooist, de eerste vind ik een beetje 'leeg' verder.
Wel leuk gedaan :) |
Tja... de eerste vind ik een beetje teveel briefpapier.... Niet slecht, maar ook niet echt spannend...
*Mocht je een enorme aanleg hebben voor schattigeclichéveertienjarigemeisjesdingen dan kun je er altijd nog voor kiezen om een mooi gedichtje te schrijven over meeuwen en dat je wou dat je een vogeltje was, want dan hoefde je je geen zorgen meer te maken om van die hele belangrijke zaken, als lipstick, pukkeltjes en een leuke jongen uit de klas* De tweede is heel cool, omdat de bomen de vogel lijken te omlijsten... Alleen dat groen tussen de twee bomen vind ik wat dat betreft weer een beetje jammer.... Vind die tweede vogel erboven eigenlijk wel leuk.... iets speelser en minder gepland dan wanneer hij er niet was... Derde is wel mooi, maar heeft door die sepiakleuren en dat kabbelende water imo een beetje teveel dat toko-schilderij gevoel..... De vierde vind ik het beste, Mooie gelijkmatige wolkjes op een staalblauwe lucht, ontzettend goed licht, en een leuke verspreiding van de vogels... Het geeft de foto toch wel iets bijzonders... :) Hoe lang ben je er al met al mee bezig geweest om ze te schieten? (De foto's dus, niet de vogels na afloop...... ) |
Vrij lang mee bezig geweest.
Ik zat daar bij zo,n vijver met wat brood. Elke keer weer een stuk in het water gooien zodat ze wat actiever raakten enzo :D Al bij al toch wel een uurtje voor gezeten. |
Citaat:
|
:o
|
die derde spreekt me echt aan. Die ene meeuw kijkt je ook zo aan..
|
Citaat:
|
de derde vind ik heel mooi, dat donkere en het water, echt vet
de laatste is ook mooi omdat de vogels een soort figuur maken de eerste is oke, maar idd zoals eerder gezegd een beetje saai bij de tweede staat devleugel van die onderste vogel wel heel bijzonder, maar toch blijf ik hem wat saai vinden |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |