![]() |
Wat dacht je toen je aan het eten was vanmiddag?
Hierbij roep ik alle forummers op die wel een beetje van geklooi houden. Als ik het forum lig rond te zwerven vind ik het leuk om af en toe een nutteloze reactie te plaatsen. Of om iemand even te kwetsen door bepaalde dingen te zeggen. Dit vind ik leuk om te doen en ik denk andere mensen ook wel. :( Dus roep ik hier mensen op die net als mij even deze dag zoveel mogelijk nutteloze reacties gaan plaatsen op het forum (kortom lekker kloten). Meld je aan en schrijf in je post welk forum je vind dat een keer flink onderuit moet worden gehaalt ghehe :evil:
Ik begin als eerste. Naam? Upke. Waar moet gekloot worden? In ieder geval zeker Flora & Fauna en Lifestyle. P.S. Heb je nog andere leuke ideetjes? Stuur dan een prive berichje, als we een groot aantal rebelse leden hebben verzameld zouden we tijden kunnen afspreken om even lekker te gaan kloten. Dank u wel!! :) (y) |
haahahahahaha ik denk dat er zo een slotje aanhangt ofzo :D
|
Citaat:
|
cool
ik hou van mensen fokken maarre upke, volgens mij ben je gewoon een nerd, die dat in het offline gebeuren niet durft te doen, en zich hier dan botviert :cool: :D |
En hierbij roep ik de forumbazen op iedereen die hieraan mee gaat doen, te bannen.
En hierbij roep ik jullie op het niet te proberen om aan lifestyle te komen, want dan krijg je met mij te maken, dank je wel. sorry, hier hebben we niet zoveel zin in. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Op LS mag je kloten van mij. :o
|
euhm:p
|
Op Onzin :D
|
Onzin, het forum voor al uw spam.
|
Ahaha ik dacht ik rammelepammel nog steeds van de honger ahahaha
|
Bassie. (y)
|
Wat heeft dit te maken met waar je aan dacht toen je aan het eten was? :confused:
ontopic: Mmm...lekker boterhamworst. |
Ga naar onzin ;)
|
Citaat:
Wat ik dacht tijdens het eten? Geen idee, zal wel niet interessant geweest zijn. |
Ik zat te denken aan dat de anderen uit m'n klas toen wiskunde hadden :evil:
|
ik dacht: ooh wat hou ik toch van boordje worst met mayo en ketchup.. en toen dacht ik: wat is die kantine belachelijk duur, we gan m boycotten...
|
Je wilt een ban neem ik aan?
|
We zullen uw banaanvraag in behandeling nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen idee
|
Citaat:
of banaan-vraag :p |
Citaat:
|
Mmmmm. lekker :)
|
Toen ik aan het eten was vanmiddag dacht ik vast zoiets als: "Hmm... waarom heb ik dit in godsnaam op m'n brood gedaan vanochtend!"
En verder vind ik dat hele gedoe van Upke te belachelijk voor woorden. Ga ergens anders lopen zieken. |
ik dacht: straks zit die jam overal :(
enne Bassie (n) |
Ik dacht: godver, die hamburger is niet goed warm, nu moet ik wéer in die kutrij staan om een nieuwe te vragen.
|
Citaat:
|
Ik dacht niks....
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
|
hard, droog brood + ham die over de datum is = broodje halen in kantine
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik dacht: snel door eten, en weer terug rennen naar msn :D
maar daar aangekomen was de reden er niet meer. :o |
nou, vanmiddag at ik alleen een stukje toblerone waarbij ik dacht "dit stukje is te groot".
|
Citaat:
|
ik dacht; nog maar 4,5 week en dan is mn stage voorbij (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb vanmiddag niet gegeten :P
|
Dat zo'n hard broodje met sesamzaadjes, roomboter en rookvlees verdómde lekker is!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |