![]() |
meest saaie plek op aarde
wat is volgens jou de meest saaie plek op aarde?
en wat is de saaiste plek waar je bent geweest? |
Nooit gehoord van school :cool: :p
|
uhm het bekrompen semi-stadje waar ik woon? :rolleyes:
|
Warffum
|
De woestijn.
|
Saai? Het is juist zo saai als jij het zelf maakt.
|
Citaat:
|
waar ik woon... das echt doodsaai
|
Citaat:
|
de woestijn?
nee, voor mij school :cool: |
Citaat:
Dit forum denk ik. |
de kantine :evil:
hier maak ik niet veel vrienden mee denk. |
Doetinchem natuurlijk.
|
Citaat:
wou weten hoeveel mensen er in zaanstad woonden :confused: Maarja het is niet een klein dorpje :D |
eh..
de wei tegenover mijn huis lijkt me wel saai.. :p |
Nu gaat iedereen rebels hun eigen dorpje noemen
|
Neger nergens waar ik kom is het saai, met mijn floes, mijn pipa en mijn thuisjongens en een vers pak sma's is elke plaats ter wereld opwekkend! Het is niet zozeer de plaats, het is de persoon. Ik laat het nergens saai worden, met mij in het huis is er altijd poep gaande!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het wiskundelokaal..
En nee, ik ben geen 13-jarige. |
Citaat:
|
het lijkt me vrij saai op de noordpool
simpelweg omdat daar het landschap overal hetzelfde is, en er geen tot bijna geen mensen zijn. misschien dat een ijsbeer het wat minder saai kan maken, maar weet niet of je het dan nog zou kunnen navertellen ;) ook zijn er in de alpen of de dolomieten veel plekken waar niemand om je heen is, maar dat ervaar ik zeker niet als saai |
wc
|
jouw hol :p
|
Citaat:
|
De Tweede Kamer
|
rijssen...
|
Saaiheid is relatief.
|
Ik denk als we het over saaie dorpen/steden hebben dat giersbergen dan toch echt wint, het is een klein dorpje hier vlakbij met welgeteld 6 huizen en een cafe dat nooit open is je ziet er nooit iemand op straat behalve in de zomer, dan fietsen er nog wel eens mensen.
Daar kan niemand tegenop denk ik! |
Citaat:
|
Het saaiste dorp in Nederlans in ongetwijfeld het dorp Nieuw-Dordrecht. Het ligt 10 kilometer van me vandaan, zal tussen de 2000 en 4000 inwoners hebben. Alle mensen die ik ken die er vandaan komen zijn raar en er is volgens mij echt niets te doen.
|
Volgens mij is het in een isoleercel ofzo wel aardig saai.
En bij mij zijn de saaiste momenten volgens mij de lessen voor natuurkunde, biologie, techniek, beeldende vorming, muziek en verzorging. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat de mensen met wie je bent en de dingen die
je kan doen ed meer invloed hebben op de saaiheid van iets dan de plek zelf. In principe kan je vrijwel overal wel iets van maken denk ik. :) |
saai is ook maar heeel relatief.
maar goed saai zijn iig die kilometers lange landweggetjes in frankrijk |
Citaat:
|
Mijn kamer in Vlaardingen. :o
|
Citaat:
|
de Sahara
maar daar ben ik nog niet geweest. Dan maar het stuk weg na de Westerscheldetunnel tot de tol. |
Mongolie...
|
Citaat:
|
ulsak. Een dorp in Noorwegen met 3 boerderijen, 4 km verwijderd van het volgende dorp net het altijd slecht weer is. Gezellig om 2 weken in de zomervakantie te zitten :s
|
Citaat:
Hmmm meest saaie plek op aarde? Eigenlijk hoeft geen enkele plek saai te zijn. Maar ik nomineer mijn ckv-lokaal. Die straalt saaiheid uit. |
franse dorpjes waar geen hond woont. Meestal in het noorden
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |