![]() |
The Darkness?
laatst zag ik die band met een of ander kerstnummer en nu net weer met een ander candylandmetal nummer...
wat moet ik hier nou van maken? een nieuwe rage? een variant op heavy metal? ik vind het maar niks, ze nemen zichzelf niet echt serieus en t ziet er allemaal wat 'gay' uit maiden lijk ook een beetje die kant op te gaan, igg is hun laatste werk kut :( |
Saaiste kutband van 2003, op Jet na misschien.
|
1 van de beter cds van 2003.
Catchy meezingrefreinen ten voeten uit :) Erg gezellig voor in de auto( samen met je vriendin) |
meezing refreinen? van die hoge tonen barst je voorruit ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zeker een leuke cd
|
Citaat:
|
gewoon onwijze crap niks meer niks minder
|
Citaat:
|
Super leuk en had ze graag willen zien in de melkweg? maar dat was uitverkocht en misschien ook al geweest geen idee :D
|
@ leno: ik vind het eigenlijk wel wat weghebben van Scissor Sisters :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ga het zeggen hoor! |
kommah bij mama leno
|
vermakelijk.
|
ik vind het maar kut.
|
Enorm fout, maar daarom wel grappig om te zien..
|
naahh (n)
Do You Believe.. vond ik nog wel leuk. waait wel weer over. |
grappig maar niet te veel of te vaak
|
Citaat:
|
je loopt achter.
|
de tering met een aantal van jullie, the darkness heerscht
een band met zo een hoog spinal tap gehalte zie je maar zelden in de top40 |
Citaat:
|
nou geef mij dan maar Spinal Tap <333333333333
|
these go tot eleven
meest geniale film ooit imo |
Ik vond het eerst wel grappig maar ondertussen ronduit vervelend. Het enige grappige is dan nog het hoofd van die zanger, die is gewoon echt te eng haha
|
yeah. our drummer. well, he died.
|
actually, it was somebody else his vomit
:) |
haha :cool: geniaal
oh ja en de Sex Farm lyrics <33 |
i like to sink her with my pink torpedo
hmm, das van big bottom geloof ik, maar daarom niet minder gaaf |
De DVD is echt een aanrader: 125 minuten bonusmateriaal!!!
There was a Stonehenge monument in danger of being crushed by a dwarf!! |
ja (y)
the bigger the cushion the sweeter the pushin' |
stonehenge, where the people lived and they do live well
|
where are they now, the li-ul piepul of stone-enge
Stonehenge blijft mijn favoriete nummer ze hebben alles toch ook zelf geschreven? waar heb je die DVD vandaan? |
ik heb die dvd zelf niet, maar een maat van me heeft 'm voor 20 euro ergens in delft gekocht als ik het goed heb. welke winkel zou ik niet weten, ben niet zo thuis in delft.
stonehenge is idd een van de beste nummers ja, zeker met die clip erbij :) en alle muziek is inderdaan speciaal voor de film geschreven ja, klopt |
Heersch....echt lijpe figuren die gasten, maar het is wel ok.
|
vreeschelijk
|
echt een smet op de metal. geen wonder dat hij overal voor €6,95 in de winkel ligt
|
ik heb in een scheur gelegen om die kerstclip!
dat was toch niet serieus bedoeld neem ik aan? alles was super opgeblazen, zingende kindjes voor de deur, die zanger met die gay broek, glittertattoos en op het laatst dat "merry christmas" in de lucht? dat kan niet serieus zijn :D |
Citaat:
spinal tap vind ik ook maar boring eigenlijk flauw, voorspelbaar en gewoon generally oninteressant |
Citaat:
DAN ZOU IK MAAR FF OPPASSEN ALS IK JOU WAS HE! |
Citaat:
the darnkess is leuk |
beetje raar. niet geweldig
|
ik ben down met die shit
|
Ik vind het wel leuk en grappig wat ze doen (qua clips en shows), maar de muziek vind ik weinig aan. Opstaan om het weg te zappen, is teveel moeite, maar het laten staan terwijl het kastje binnen mijn bereik ligt is dan ook weer teveel van het goede.
1 keer clip kijken is lachen, zonder geluid liefst. Maar misschien komen ze over een half jaar met iets dat ik wel leuk vind, weet je met mij toch nooit :D. |
de zanger heeft maar één bal. dat zegt genoeg, lijkt mij.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34. |