![]() |
Waar krijg jij kippenvel van?
Krijg je kippenvel van een concert, een muzieknummer, een achtbaan, of...?
Ik krijg kippenvel van mooie sportmomenten en als ik een goed nummer hoor. Dit topic is niet bedoeld voor antwoorden als: 'van sneeuw', 'van een iglo', of iets dergelijks. :) |
Een mooi doelpunt of een mooi sportmoment :)
|
van een mooi liedje...
|
van geile personen?
|
Kou, geweld, sentimentele, zoete dingen als de trouwerij van Maxima en Willem-Alexander (tjsa, kan het ook niet helpen:p) en nog veel meer...
|
Citaat:
|
ik krijg kippenvel als ik het koud heb
|
Van een orgasme ahahaha
|
van merijn die zijn anus liet zien op de webcam :?
dan kijk je eerst wat het is. en dan zie je ineens dat hetzijn reet is :? lekker ik had ondertussen een broodje pizza in me bek en die kippenvel was niet fijn 8| |
Mooie liedjes, verdrietige momenten op televisie, herinneringen, mijn oma als ze lief tegen me doet. Mijn vriend, als hij lieve dingen zegt of doet :)
|
ik krijg kippenvel van mooooie muziek oehh en ook van hele slechte muziek overigens :P
|
Citaat:
|
Van een bepaald iemand. :o
|
Citaat:
mjah oke, maar als hij éxtra lief doet ofzo, zonder speciale reden. |
Koude, als iemand iets verteld over een operatie of een vreselijke ziekte of ongeval, krijg ik altijd kippenvel op de plaats waarover ze het hebben. Als ze krabben op een schrijfbord met de nagel of met een vork krassen op een gewoon eetbord soms ook :o .
|
Van de kou.
|
Een mooi liedje. Gestreeld worden :o
|
Als ik mensen echt geluk zie hebben.
|
muziek:)
|
Een mooi/goed muzieknummer.
|
Van goede muziek, een leuke film of een lief woordje van mijn vriendin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Indrukwekkende films/documentaires.
|
goede muziek, dansen... met Rene... :D
|
Citaat:
|
Als ik het koud heb :o :D
En verder nog als ik mooie sportmomenten op TV zie. |
van bepaalde liedjes
en hele gelukzalige momenten |
Citaat:
|
Oeh! nog wat! Als mijn vriend mij in mn nek zoent :) :o
|
Citaat:
|
mijn vriendje, mooie muziek, de zon, een kus, een lief iemand:
van zoveel dingen :) |
Ik heb op t moment echt kippenvel... Word morgen waarschijnlijk ontslagen.. :(
|
van een mooi liedje =)
En bij de gedachte dat het woensdag gaat sneeuwen.. |
Een goede film (bepaalde stukken uit 'The Godfather')
Een pakkend/historisch tv-moment (dat kan zowel Neil Armstrong met z'n "small step for a man" zijn, als de 1-0 van Sneijder in de wedstrijd Nederland-Schotland) Een mooi muziek-mummer ('Alegria' van Cirque du Soleil, 'Samba pa ti' van Carlos Santana, de schorre stem van Joe Cocker) Het Wilhelmus Bepaalde scénes uit m'n favoriete strips (Barks, Hergé, Franquin) Iets liefs wat een vriendin tegen me zegt ("M'n vriend kan me zomaar dumpen, maar jou wil ik nooit meer kwijt, want op een andere manier hou ik van je ") Een bepaald persoon Herinneringen aan momenten waarop die persoon en ik héél close zijn geweest |
mooie muziek,
historische (TV) momenten, bepaalde personen die bepaalde dingen zeggen; (on)bekende, het volbrengen van een lastige opdracht... |
Muziek.
En als je in me nek bijt/kust. :o |
Kou, mooie muziek, mooi moment in een film.
|
mooie muziek
een piepend krijtje op een schoolbord |
krijg kippevel als k alleen ben met mijn ex
en muziek die me doet denken aan mijn ex en andere mooie muziek :( ik mis mijn ex |
Citaat:
|
:)
Citaat:
|
Wat Tandpasta zegt.
|
mooi muziek.. en van bepaalde hoogtepunten in films + ook muziek daar bij.
|
Van de kou, van bepaalde nummers (voornamelijk uit de 80s), bij een optreden van Percossa.
Kheb ook eens kippenvel van een jongen gehad, mag van mij ook wel vaker gebeuren dan 1 keer in heel je leven :D |
Van iemand die in een ijsje bijt, van goede muziek, van piepschuim, van de kou natuurlijk en er zullen nog wel een hoop meer dingen zijn
edit: als ik iemand heel gelukkig zie :) |
van mijn nagels als ze te kort zijn en van natte handen die een watje pakken :eek:
|
mooi liedje.
|
van het lezen van dit topic. echt waar :eek:
en nagels over een schoolbord. en die reclame van t-mobile (?) waar dat ijs van de nokia wordt geschraapt. en van met een viltstift iets op papier schrijven. |
Ik krijg kippenvel als ik in een 8baan in sixflags zit... En als ik zie hoe weinig er op mijn bankrekenign staat :p
http://members1.chello.nl/~j.faessen.../havingfun.gif |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |