![]() |
Das Boot
heej mensen,
Ik ben een beetje aan het valsspelen bij Duits en heb een samenvatting van Das Boot gemaakt zonder de film gezien te hebben. Ik kan alleen nergens vinden hoe het eindigt. Kunnen jullie me daarmee helpen? En wat vond je van de film? Alvast bedankt :) |
De film was goed, t einde ben ik allang weer vergeten:)
|
Mja tis ook wel een beetje een oude film
|
't einde is juist 1 van de vetste dingen van de film.
waarom heb je 'm niet afgekeken? |
Je zou 'm natuurlijk gewoon kunnen huren, zoveel moeite is dat heus niet.
Bovendien goed voor je ontwikkeling. |
Citaat:
ik moet hem nog steeds zien :o wil hem wel heel graag zien.. |
Zo zo, vals spelen bij duits, gelukkig maar dat ik je daar nooit bij heb geholpen :p
|
Citaat:
en ik ben van plan die film misschien wel te gaan kijken, maar ik heb er nu gewoon geen tijd voor. Ik zou hem idd wel kunnen gaan huren enkel voor het einde, maar dat is ook weer zo wat. @ eXo: wat is het einde dan?? |
De miniserie van Das Boot is veel uitgebreider, de film is ingekort. Weet iemand of de serie ook verkrijgbaar is op DVD?
|
Citaat:
|
Is de miniserie niet de in stukken gehakte director's cut? Als je de reclame en andere verloren tijd erbij optelt kom je volgens mij wel aan de looptijd van de Director's Cut.
|
Citaat:
|
Het einde is wel vet. :)
|
Citaat:
Maar dat het een director's cut is, wil natuurlijk niet zeggen dat er ook een volledigere langere versie beschikbaar is. Als je een film maakt neem je een hele zooi materiaal op, en uiteindelijk zullen er een aantal stukken in zitten die totaal niet uit de verf komen. Die laten ze dan weg. De director's cut is dan de versie waarbij mindere stukken toch weer aanwezig zijn. Nou vond ik dat ze in de film teveel weggelaten hebben. Maarja. Metropolis heeft ook maar een jaar of twee bestaan. |
Citaat:
|
Bedankt voor deze tamelijk nutteloze reacties ;)
ik heb het intussen al van een vriendin gehoord. |
Je moet gewoon die film kijken, lutser.
|
in het kort eindigd het zo dat de sub in een duitse haven aankomt, iedereen blij en gelukkig, mensen worden bijelkaar geveegd, ze horen een raar geluid en ineens staat de hele haven in lichtelaaien en de hele zooi gebombardeerd en iedereen gaat dood.
|
Je had natuurlijk ook op http://www.ruinedendings.com/ kunnen kijken ;)
|
Citaat:
|
nou ja...heel :D
dr lagen al wat schroefjes en dergelijke uit :) en dat de bemanning niet in de u-boot zat betekent nog niet dat ze het overleeft hebben...toch? Ik weet van het boek nog dat 1 van de laatste zinnen was dat er bij de Ouwe bloed uit zn mond stroomde |
De kapitein ging onder met z'n schip..
|
Ik ben natuurlijk de grootste filmbarbaar die er bestaat,
maar ik vind die Redux versie echt retesaai (van AN), het haalt het tempo dat opgebouwd is in het eerste stuk ontzettend naar beneden en maakt het geheel gewoon tamelijk saai. Pas als Brando in the picture komt, wordt 't geheel weer enigzins interessant. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03. |