Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Met uw eerste lief een heel leven doormaken... (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=73247)

DJken 29-04-2002 16:51

Met uw eerste lief een heel leven doormaken...

Hey allemaal,

Toen ik vandaag op de trein zat en toch niets beter te doen had.... zat ik zo te denken aan een onderwerp voor dit forum.
:D

En ik kwam uit op deze vraag:

Kun je met je eerste lief een heel leven doormaken ??

Dus van begin tot einde der leven :)

Ik zeg van ja :)

Graag jullie mening...

bye all

DJken

DEChengst 29-04-2002 17:43

AUB niet zeg, dat is wel heel erg saai.

-Desecrator

StefanLovertje 29-04-2002 17:50

ik hoop het :)

mar87 29-04-2002 18:24

m'n vriend is m'n eerste lief en ik hoop dat ik hem nooit meer kwijtraak en dat ik met hem oud wordt. dus ik zeg JA

DJken 29-04-2002 18:27

Citaat:

Desecrator schreef:
AUB niet zeg, dat is wel heel erg saai.

-Desecrator

Huh?? En gij zijt 26 jaar.... volwassen dus... en jij durft zoiets nog zeggen.....

Denk nie dat jij goed weet wat liefde is... :confused:

Lissel 29-04-2002 18:35

Ik denk van wel. Als je het zo goed hebt met die jongen en je past perfect bij elkaar waarom niet dan? Ik zie niet in waarom je ook andere jongens zou willen daten, voor vergelijkingsmateriaal?!

Love, Lis

DEChengst 29-04-2002 18:52

Citaat:

DJken schreef:

Denk nie dat jij goed weet wat liefde is... :confused:

Jawel,

gif

-Desecrator

MeCute1983 29-04-2002 18:59

Citaat:

DJken schreef:

Huh?? En gij zijt 26 jaar.... volwassen dus... en jij durft zoiets nog zeggen.....

sinds wanneer is zoiets aan leeftijd verbonden? :rolleyes:

Rabbi Daniel 29-04-2002 19:00

Ja.

DJken 29-04-2002 19:09

Citaat:

MeCute1983 schreef:

sinds wanneer is zoiets aan leeftijd verbonden? :rolleyes:

komaan... keur jij zoiets goed ??

Dus als gij een lief hebt gade gij tegen haar zeggen: sorry, ma ik maak het af...anders word het saai....

wijs

MeCute1983 29-04-2002 19:30

Citaat:

DJken schreef:

komaan... keur jij zoiets goed ??

Dus als gij een lief hebt gade gij tegen haar zeggen: sorry, ma ik maak het af...anders word het saai....

wijs

het gaat er niet om wat ik wel of niet goed keur, het gaat om zijn mening, daar vraag jij immers om.. Als hij voor zo'n leven kiest en hij stelt zijn evt. vriend(in) daarvan op de hoogte, zie ik het probleem niet. En dat heeft -like I said- zeer weinig te maken met leeftijd.

lake bodom 29-04-2002 20:10

Citaat:

DJken schreef:
Hey allemaal,

Toen ik vandaag op de trein zat en toch niets beter te doen had.... zat ik zo te denken aan een onderwerp voor dit forum.
:D

En ik kwam uit op deze vraag:

Ik zeg van ja :)

Graag jullie mening...

bye all

DJken

ja

simple creed 29-04-2002 21:25

Als ik naar mijn zus kijk zeg ik van ja

Arenda 30-04-2002 00:34

Ik ben 16... ( heb sinds een half jaar een vriend.. jah.. eerste keer verkering :D :D ) Maar ik denk dat het wel zou kunnen... er zijn genoeg mensen die het doen. Als je mekaar steunt door dik en dun.. waarom niet... ik zou het wel kunnen.. en ja ben nog maar 16.. maar je kunt immers nooit weten..

spacegirl 30-04-2002 08:52

ik hoop het! want het is echt een schatje:)

alleen jammer dat ik niet zeker weet wat er gaat komen :(

bubbeltjes 30-04-2002 09:03

Hm ik zie het meer in fases. Elke fase van je leven kan er iemand op je pad komen die je op dat moment iets te bieden hebt en andersom. Zo'n fase kan 2 weken zijn, 2 maanden, 2 jaar, 20 jaar...etc...

Howlin_Mad 30-04-2002 19:41

Heb daar vanaf heel vroeg alleen maar in gelooft eigenlijk... Wil ook nergens anders in geloven... resultaat is alleen dat ik nu iemand leuk vind, was bijna wat geworden, uiteindelijk niets, maar ben bang dat ik niemand anders meer leuk zal/ kan vinden.

jnieuwelaar 30-04-2002 20:18

Zo roest je toch helemaal vast of niet? Tenzij je je eerste op je 34e hebt. Ik zou allang uitgekeken zijn op zo iemand. En een beetje ervaring is wel aan te bevelen.

Evergreen 30-04-2002 20:23

Citaat:

MeCute1983 schreef:

het gaat er niet om wat ik wel of niet goed keur, het gaat om zijn mening, daar vraag jij immers om.. Als hij voor zo'n leven kiest en hij stelt zijn evt. vriend(in) daarvan op de hoogte, zie ik het probleem niet. En dat heeft -like I said- zeer weinig te maken met leeftijd.

je slaat de spijker op z'n kop :)

Ontopic: Ik denk dat dat best kan trouwens. Ik zeg niet dat het het handigste is, maar waarom zou je met je eerste liefde kappen als dat steeds goed blijft gaan? Alleen omdat het je eerste liefde is? Dat vind ik onzin. Het is misschien handig wat meer ervaring op gedaan te hebben, maar als je eerste liefde 'de ware' is ben je gek als je daarom ermee kapt naar mijn mening.

Gup 01-05-2002 10:30

Ik hoop het! :D:D:D:D

Meisje17 01-05-2002 11:38

IK ben nu 15 maanden samen met m'n eerste vriend, en ik wil hem nooit verliezen!! Hij is de ware voor mij, dus ik zeg JA!!!!:)

Piccola 01-05-2002 14:45

Ja! Waarom zou het niet kunnen? Het is bij mij alleen helaas mislukt... Mijn eigen schuld overigens. Héél veel spijt van gehad! Maar ondertussen heb ik een hele lieve mooie nieuwe vriend!

seven 01-05-2002 14:57

ik vind van wel. je ziet vaak zat dat mensen al vanaf hun 16e bij elkaar zijn. dus ergens moet het te doen zijn :D

xs

~Dark Voice~ 01-05-2002 18:44

Citaat:

Evergreen schreef:

je slaat de spijker op z'n kop :)

Ontopic: Ik denk dat dat best kan trouwens. Ik zeg niet dat het het handigste is, maar waarom zou je met je eerste liefde kappen als dat steeds goed blijft gaan? Alleen omdat het je eerste liefde is? Dat vind ik onzin. Het is misschien handig wat meer ervaring op gedaan te hebben, maar als je eerste liefde 'de ware' is ben je gek als je daarom ermee kapt naar mijn mening.

Jah idd! Het is maar waar je voor kiest. Als jij meerdere partners moet en zal hebben, is dat aan jou de keus. Maar als het goed gaat, moet je het natuurlijk niet uit gaan maken "omdat het je eerste liefde is en je er eigenlijk nog meer wil hebben"..

Naja ik hoop dat het kan :) I really do :)

Hou van je Tim :)

Ash'Gaion 02-05-2002 18:05

tuurlijk kan het
en ik ga het bewijzen
hehe
*Hoop Hoop*

Severus 03-05-2002 01:44

Citaat:

DJken schreef:

Was het maar zo, was het maar werkelijkheid..... *zucht* :(

Dus ja, met hem zou ik een heel leven willen doormaken. Het liefst alleen met hem, niemand anders. Maar het zal nooit zo zijn. :(

Ripper

Dy|_uCK 03-05-2002 12:19

ik leef on the moment wel onder die illusie, ja :D

The Bachelor 03-05-2002 12:27

Citaat:

Dy|_uCK schreef:
ik leef on the moment wel onder die illusie, ja :D

ik weet nie of het een illusie is, zo ja dan leef ik er ook in. maar ik denk dat het kan. met mijn vriendin en ik klikte het van begin af aan, en we hebben veel overeenkomsten, en alles gaat perfect. we hebben nu 16 maanden en daarin een paar flinke tegenslagen gehad en doorgekomen, dus ik denk dat het zeker kan, maar tegenwoordig houd "de jeugd" van meer afwisseling

Evergreen 03-05-2002 16:20

Citaat:

~Dark Voice~ schreef:

Naja ik hoop dat het kan :) I really do :)

Hou van je Tim :)

Wat zijn ze schattig :)

Mjah ik wilde dat ook best, maar ik ben blij dat het achteraf spaak is gelopen, omdat de ervaring wel nuttig is. Toen vond ik dat natuurlijk niet en tijdens de relatie vond ik het ook niet, dus als het goed gaat met je eerste liefde ben je echt ongelofelijk stom als je het uitmaakt met zulk een motief.

Veel plezier met Tim :)

Suerte Donna 04-05-2002 10:45

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :D
Ik hoop het...mijn vriendje misschien officieel niet echt het eerste vriendje zijn..maar wel de eerste waar k echt heeeeeel veel voor voel.
Dus t voelt wel als mijn eerste echte vriendje en k wil mijn hele leven heeeeeel graag met hem doormaken....:)

~Dark Voice~ 04-05-2002 12:50

Citaat:

Evergreen schreef:

Wat zijn ze schattig :)

Mjah ik wilde dat ook best, maar ik ben blij dat het achteraf spaak is gelopen, omdat de ervaring wel nuttig is. Toen vond ik dat natuurlijk niet en tijdens de relatie vond ik het ook niet, dus als het goed gaat met je eerste liefde ben je echt ongelofelijk stom als je het uitmaakt met zulk een motief.

Veel plezier met Tim :)

Hahaha! Jij bent lief ;)

Nee, maar inderdaad, ik denk niet dat je je eerste relatie uit moet maken omdat je anders "de ervaring mist" of "omdat het de eerste is"..
Zolang het goed gaat, gaat het goed :)

Thnx btw ;)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.