![]() |
rare muziek
|
rechter muisknop
save target as.. moet nu wel werken :| |
bij mij niet :(
|
aaah pity.
bij mij doet het het ook niet! jammer. eindelijk weer eens iemand die ook muziek post. moet vaker gebeuren hier :S :D |
werkt niet.
|
"The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer"
Jammer |
bij mij werkt het wel maar ik had liever gehad dat hij het niet deed.
|
rare muziek vind ik het niet.
de drums van base2 vind ik maar eentonig en die van poink ook ik ben niet echt onder in de indruk. heb je dit met fruityloops gemaakt? |
it'doesnt work :s
|
hij werkt wel (Y)
maar ik denk niet dat je hiermee een ahoy vol krijgt. |
rare muziek...
jammer dat er geen rap overheen komt ofzo :D |
hey.. emogastuh hier... nice!!
houden die ook van hardcore? www.liesbecometruth.nl.tt nice hardcore bandje.. ook iets te luisteren.. pas 3 x geoefend.. (kweet het is overdreven om dan al een site te maken.. maar kvind het gewoon leuk om sites te maken) |
Citaat:
in pionk is het zelfde nummer er achteruitlopend doorheen gemixed. ik weet niet of je die orgel partij hebt geluisterd. maar die zit niet telkens exact op de 16e tel ingespeeld. ik gebruik geen fruityloops. t heeft me IETSJE te weinig mogelijkheden. |
Citaat:
Ik maak een lange mix. dit gaat het doen voor opvullen misschien. Tis een beetje een nieuw uitprobeersel. IpV heel netjes alle nootjes 'aanklikken' live inspelen op een beat die al wel staat. gewoon inproviserend soloen en thematjes terplekke bedenken. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |