![]() |
tv reclame: frisia financieringen
gisteren was er op tv, bij het programma Radar, de Loden Loeki uitreiking. de gouden loekie is voor de leukste reclame, de loden versie is voor de meest walgelijke, slecht in elkaar gezette oftewel ronduit mislukte reclame.
eerste en tweede prijs waren voor frisia financieringen. zou een hint moeten zijn, maar nee: ze gaan gewoon door en wat denk je: ik open vanochtend mn inbox bij hotmail en daar staat een reclame mail van frisia financieringen! leren ze gewoon niets???? |
Citaat:
Beetje vaag dat jij er mail van krijgt. Ik neem aan dat jij je niet hebt aangemeld hebt bij hun. :confused: **aangezien jij hun stom vindt** |
met een vreselijke reclame krijg je ook veel aandacht en veel mensen herinneren het zich.
|
Hoe gaat die reclame ook alweer? :confused:
|
leukste reclame?
(n) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ben jij nou Tsu en heb je je naam veranderd, of ben je gewoon iemand anders? :s ontopic: ik erger me zo aan die reclame! vooral die met die 2 vrouwen. walgelijk gewoon. (n) |
ik von die van remia eigenlijk altijd wel komisch :D , maar al die leen reclame's zijn zeer irritant en ze geven helemaal niet de risico's van dit snelle geld
|
Citaat:
|
Ach, het brengt wel weer erg veel publiciteit met zich mee.
|
Inderdaad. En die Frisia-dingen zijn doordacht hoor. Daar zit een enorm team achter die een smerige psychologische taktiek zit te verzinnen. :mad:
Natuurlijk geldt dit voor de meeste reclame's, maar Frisia vind ik gewoon ranzig. |
Al die leenreclames zuigen stierenkloten....als reclame-acteur leen je je toch niet voor zo'n reclame...hoeveel ze je ook betalen...iedereen in Nederland krijgt een hekel aanje :D
De beste zet van 2004 tot nu toe in de reclame vind ik het overnemen van die Amstel dudes door de Bavaria :D:D Hadden ze bij de amstel ook neit echt op gerekend denk ik..hun 'iconen' overnemen :D:D:D |
dat is ook het smerige aan die frisia reclame: alles wordt opgehemeld maar er wordt niks aan de risico's gedacht.
verder is het een ongelovelijk niet-boeiende reclame, het is saai. (n) er is daarentegen een reclame met schapen op grasmaaiers, die ik juist wel weer grappig vind. niet super, maar ik erger me er niet aan, t muziekje is ook wel cool (franse punk hihi) |
de prijzen waren trouwens allebei voor de DSB-groep, deze zitten achter veel van dat soort geldplukkerij (o.a. dus Frisia en lenen.nl). Die man in de studio maar uit zijn nek lullen: alleen mensen die genoeg verdienen enzo krijgen een lening, dus weinig risico. Iemand ooit van de DSB Gold Card gehoord? Die is dus voor mensen die overal geweigerd worden omdat ze te weinig verdienen en teveel schuld hebben. Met deze kaart kunnen ze een bedrag (ik geloof iets van 2000 euro) lenen, tegen 23.9% rente! Criminelen zijn het
|
In tijdschriften staat bij de Frisia-reclames heel groot 'Bekend van tv!!'. Dát vind ik nog wel het stomste.
|
Ik irriteer me echt maximaal aan de reclame van lenen.nl met die surinaamse chick, die je gewoon een stomp wil verkopen.
|
die reclames zijn echt niet per ongeluk zo slecht hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kutreclame met een debiele gast met een hinderlijke rotkop. |
wat ik ook zo vaag vind is dat er ineens een heleboel van die leenreclames komen! en ze lijken allemaal op elkaar!! *hmm... ze spelen gewoon samen*
|
Citaat:
|
Citaat:
Verschrikkelijk die reclames :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |