![]() |
tom green in "freddy got fingered"
iemand deze film gezien?
ik vrijdag, ik heb in een scheur gelegen. vooral die tekening met die banaan en die bavianen ogen in saus! (wie de film niet gezien heeft zal waarschijnlijk denken dat ik ziek in me hoofd ben. wie m wel gezien heeft overigens ook) en dat ie in de huid van n dood hert ging en toen werd aangereden "oh haha, i didnt expect that to happen, haha" zebras in america was t beste!!!!! |
Weet je hoe vet gaaf die film is, heb echt super gelachen toen ik hem voor het eerst keek. Echt gewoon hilarisch, echt Tom Green.
Super Film :D :D ** Ik weet het, ben niet goed in me hoofd :p ** |
ja, tom green is echt cool gestoord!!
precies mijn humor!! :D vooral dat stuk als ie dat geweer in zn mond duwt, als die "stripverkoper baas" ofzoiets, hem vertelt dat zijn tekeningen nergens over gaan (zie: ballon met banaan met ogen etc.) x-ray cat, x ray eyes, wooden door, wooden door :p |
Of dat stuk dat die vriend van hem op de skateboard stapt op die ramp en dan zijn scheenbeen er deels uit steekt en dan gaat tom green er aan likken.
Of als hij zijn vader naar de woestijn brengt (compleet met huis etc) |
haha ja dat met die woestijn is lagge!
als die pa achter tomgreen aanrent in die woestijn, rent tomgreen een tentje in "look daddy, look at what i am doing!" :cool: "what are you doing, you stupid asshole" :mad: *spuit met olifanten (censuur) die hele vader omver* schitterend stukkie! :D en dat ie gaat eten, muziek maken en tekenen tegelijk "sausages, sausages, sausages, sausages" :eek: in een weekend 2 keer gekeken en daarna nog de leuke stukjes herhaald! :D ---------look daddy, im a farmer!----------------------- |
totaal geschift die kerel, maar wel fantastisch om naar te kijken :D
Freddy ook lang geleden gezien, kijken of ie ergens in de winkel te vinden is, wil hem nog wel een keer zien |
Ik heb de film gewoon gedownload **zoals alle films zowat**
Hier nog een lijstje met films van hem. Tom Green: Something Smells Funny (film) Tom Green: Tonsil Hockey (film) Tom Green Cancer Special (televisie) Tom Green: Road Kill (film) Tom Green: Endangered Feces (film) Sommige zijn echt onwijs gaaf. |
Look Daddy I'm a Farmer I'm a Farmer
:D Geweldige film vol stommiteiten. |
ja
|
'daddy would you like soms sausage'
:) Verder vind ik het eigenlijk verschrikkelijk. Te flauw gewoon, niet mijn humor. |
Slechte en leuke film.
|
http://www.ziyue.com/movies/usa/2001...ed/Freddy1.jpg :D walgelijke film!
|
ik dacht dat ie grappig(er) was... viel tegen
|
Een van de beste komedies die ik ooit heb gezien.
Hulde aan Tom green. |
ja das t leuke, dat t helemaal nergens op slaat! :D
|
En dat mokkeltje in die rolstoel die wil dat 'ie keihard op d'r benen mept. Ziek gewoon...
|
Citaat:
|
geweldige film, mijn humor, kan er echt om lachen , vind em fantastisch gewoon, nee ff serieus , bijzonder leuke film!...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |