![]() |
kleine sauskuipjes bij de mac donalds
ga je naar de mac, bestel je patatjes, wil je er saus bij.
-moet je 35 cent betalen, dus je verwacht veel saus :) -krijg je een ieniemienie kuipje met saus :confused: -ben je halverwege is je saus op :mad: -dus nogmaals 35 cent armer :( das toch super frustrerend? wat kan hieraan gedaan worden? deze saus zou in de albert heyn te koop zijn, maar nooit gezien daar. weet iemand hoe t eruit ziet in de fles? t schijnt mad sauce te heten.... |
Mad Sauce is van Remia of Calvé. Gewoon je ogen open doen zodra je bij het sauzen-vak bent.
|
Ik neem altijd standaard 2 kuipjes saus.
|
ga je gewoon niet meer naar de mc (y)
|
niet meer gaan?
maar de patatjes zijn zo lekker en okal is er weinig saus, t is goeie saus! |
Citaat:
|
witte fles.. gele dop met amerikaanse vlag of iets erop??
|
Zelf saus meenemen, is stukken goedkoper :)
|
Ik zou een boze brief naar de MacDonalds sturen! :rolleyes:
|
Bij ons (Duiven) kosten ze 'maar' 30 cent per bakje :p
In Groningen kun je er zelfs 2 voor 45 cent kopen! Mja, nuttig... Deze post.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Er zijn frustrerende dingen dan 35 cent ed. Ik kan me er iig
niet druk om maken. :) |
Gewoon die saus niet meer eten, smaakt toch nergens naar en als het al ergens naar smaakt dan in het gunstigste geval naar oud karton of gras. neem iets anders, curry ofzo, daar zit ook meer in het bakje :p
|
of barbecue saus die is gratis~!
|
Amerikaanse frietsaus van Remia of Calvé. Even lekker, stukken goedkoper.
|
gewoon je eigen fles sauws mee nemen
|
Citaat:
|
Ik zou me niet zo druk maken om die 35 cent. Er zijn ergere dingen dan dat.
|
Je gebruikt gewoon teveel saus. Ik heb wel genoeg aan één bakje.
En als je het allemaal zo frustrerend vind dan ga je toch lekker ergens anders je frietjes eten? |
Citaat:
Bij ons (ik werk bij McDonald's in Drachten) kosten ze 25 cent per stuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vind het ook duur en vreemd want die bij de kipnuggets zijn gratis en soms strooien ze ermee krijg je 3bakjes bij 6 of 9 van die dinge ... en er zit veel meer in en hij is lekkerder (die zoetzure :P ) maar ik vind die madsauce echt niet lekker neem altijd naturel friet :)
|
Hier zijn ze 25ct per stuk, en dan 2 voor 45ct dacht ik... Maar goed, het is lekker saus, en ik vind het best betaalbaar.
|
Citaat:
|
Offtopic:
Citaat:
|
het is maar weer eens bewezen sommige hollanders zijn gierig. wie maakt er nu een post voor 35 € CENT :confused: :confused: als je hier in belgie saus vraagt in de frituur is het zelfs 60 cent en hoor je ons klagen? :rolleyes: :rolleyes:
|
Citaat:
|
Die saus van de Mac is gewoon vreemd...
Als je een bakje (zonder folie erover, dus) op de kop boven een servetje houdt, komt er geen druppel uit. Hou je 'm op de kop boven iemands hoofd, valt alles er gelijk uit :) (he Jochem? :p ) |
Citaat:
|
Neem saus mee/ga ergens anders eten.
Ik eet eigenlijk nooit bij de Mac, maar als dan heb ik aan een potje saus toch echt wel genoeg. |
Citaat:
|
Mijn got waar jij je niet druk om maakt!
Alle muggen worden knoerten van olifanten bij jou.. |
voor kipnuggets saus wordt standaard extra saus aangeslagen en laat nou toevallig even veel kosten als fritessaus(25c. in half NL) en gebeurt dat niet heb je mazzel , verder vind k 25c een redelijk bedrag voor een kwqalitatief goed product met een allesinds redelijke prijs kwaliteit verhouding, en laat de MCd daar nou eens net naar streven!...
|
Mad sauce is toch niet helemaal hetzelfde als McDonalds-saus. En als je niet genoeg saus hebt, dan koop je toch nog een kuipje à 35 cent? Trek je steun ofzo?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe groot zijn die kuipjes tegenwoordig eigelijk? De laatste keer dat ik patat bij de Mac heb gegeten was alweer 5 jaar geleden ofzo. Toen waren ze ongeveer ter grote van zo'n melkbakje wat je bij de koffie krijgt.
|
gierige nederlanders ;)
|
De MacDonalds verdient het meeste aan de frietsaus, bijna evenveel als aan de BigMac per dag.
|
Citaat:
Maar ik heb heel toevallig vandaag van Calvé, American saus ofzo gekocht... *rent naar de keuken om te kijken hoe het echt heet* American Fritesaus heet t, en op het plaatje lijktie wel op 'de echte'. Ik ga hem vanavond uitproberen, dus dan vertel ik wel oft em is :) |
haha bij de mac ben ik al al blij als ik die dingen krijg bij ons in weert hebben ze er zo eenst waar bij ze die dingen ook nog een vergeten hahaha zo klein zijn ze dus maar ze zijn wel belachelijk duur gewoon allemaal vette winst
|
Citaat:
dus wat doe ik: ik ga ergens anders eten :rolleyes: ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Of werk jij ook bij de Mac? |
Citaat:
tenzij ze met zn 2-en bestellen, en de een wil kipnuggets zonder saus erbij, en de ander wil weetikveelwat met bbq-saus ofzo erbij, dan niet :p |
je maakt je te druk
|
Dit is idd ook wel iets waar je je heel druk over maakt.... :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |