![]() |
Thaise muziek.
Nu Thailand de laatse tijd toch zo in de belangstelling staat wegens de vogelpest, uitleveringsverdragen en koninklijke bezoeken en ik er nog niet zo lang geleden twee maanden heb gezeten leek het mij wel leuk om jullie wat Thaise muziek bij te brengen.
Hieronder staat een linkje, je komt dan op de Thaise TMF....pouplair liedje is de nummer 9 in het eerste rijtje (TAXI) Ik wil graag weten wat jullie daarvan vinden, Thailand was totaal in de ban van dat liedje en die band...hehe...overal waar je kwam hoorde je het, dus nu wil ik ff de mening weten van de Machiel kuytjes en Pedro ruyzingtjes onder ons. Thai TMF |
Ik heb ooit eens een bandje gekregen van een vriendin van me, die naar thailand was geweet, met thaise nu metal er op, omdat het zo fout was. Je lagt je kapot wat voor vreemde muziek dat wordt zeg.
|
Je hebt er 2 maanden gezeten?
|
Error alom ): Maar van wat ik af en toe hoor klinkt het wel vrolijk ... Tijd voor Mondovisiesongfestival ?
|
wie heeft er ooit een thais meisje geneukt?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij had ook lichte o-benen |
Citaat:
|
zeggen ze allemaal
|
hehe thaise muziek is kut, wel grappig om te zien hoe ze er op dansen.
Euh heb hier wat bandjes enzo (rustige pop ofzo), gratis gekregen, maar tis bagger. |
ik dig de hele thaise undeground electro dance punk scene wel
van t Thai Wonders label oa |
Citaat:
Maar toch bedankt voor je welgemeende hulp. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Hihihihi
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47. |