![]() |
Wat vinden jullie van het gedoogbeleid in nederland met betrekking tot soft-drugs
Vinden jullie het goed of slecht?
|
gelegaliseerd? een gedoogbeleid is nog altijd wat anders.
regels zijn er om te worden overtreden, en niet alleen in nederland. helaas blijft er nu weinig van je topic over.. :D |
was het al maar zover
|
that's so cute....BUT ITS WRONG!!!
|
ik verander de vraag dan...dat kan niet zie ik maar de titel klopt nu wel....
|
Citaat:
|
Ik ben tegenb legalisatie van welke drugs dan ook.
Hoewel ik het gedoogbeleid wel erg leuk vind eigenlijk, maarja :) |
google knows
of anders de search hier |
goed, want zo hou je meer mensen van de straat af.
en als ze wiet ofzo willen gaan verbieden, dan moeten ze drank ook verbieden... |
Ik vind het wel goed. Het wordt hoe dan ook toch wel gebruikt. Ik sprak laatst een jongen die in de VS woont en daar kom je zooo makkelijk aan wiet, en daar is t dus streng verboden en moet t stiekem. Die illegale praktijken lijken me minder fijn dan wat wij hier hebben.
|
ik vind dat ook hard-drugs gelegaliseerd moet worden.
|
Verbazend hoe vaak deze vraag langskomt en ook elke keer weer een verbijsterende uitkomst. Sta er elke keer weer van te kijken :D.
|
Gedoogbeleid is perfect. Niet legaliseren, als het gelegaliseerd word komen er accijnzen op. Well fuck that!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis Ain't that cute... but it's WRONG!!! :p
Ach, ik vind het wel eengoed plan. Dit is goed opgelost, nu het hd-probleem nog. |
Citaat:
|
Goed, maar er moet wel een duidelijkere regelgeving komen, vooral over waar wél en waar níet geblowd mag worden, dat is nu nog een beetje slapjes....
|
ik vind t wel relaxt :rolleyes:
|
you can leave your hat on
|
hehe maar dat is dan ook alles :)23
|
Joe Cocker - You can leave your sweaty sport-socks on
:p |
baby take of your hat :confused:
:D |
hehe!
stel je voor. iemand met alleen zn hoed nog op :( en dan zo'n strikje om je nek :D:D |
hehe een hoed is meestal wel :cool:
strikje wat minder :P dus dat strikje mag ook wel af |
hm ik heb t niet zo op hoeden denk ik.
die verbergen teveel haar :p |
hehe niet als het lang genoeg is ;)
|
hehe nee ok
maar zo'n hoed houdt het haar zo in bedwang |
ok ok hoed mag ook af dan :p
|
ah gelukkig
|
:d
|
niet chatten
:nono: |
:o mja dit topic is ook al zovaak geweest
|
ik vin dat het gedoogbeleid moet worden terug gedraaid, fokking drugsgebruikers! :mad:
|
geen mening....
|
we must legalize NOW!!
NOW YOU MOTHERF*****S k vind dat er véél meer aandacht moet komen op school voor de geestelijke gevolgen van langdurig blowen. lichamelijk maakt allemaal niet zo veel uit... ze roken zoizo wel (who cares dat een joint 12 peuken is ofzo... dat maakt ze niet uit, als je zegt dat ze er gek van worden zullen ze er over nadenken). |
word je er gek van dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
qua kankerverwekkendheid blijkt uit recente onderzoeken idd wel dat een joint ongeveer 10x zo kankerverwekkend is als een peuk.
Dus.... w88 op hetvolgende onderzoek |
ik heb gezien hoe het in het buitenland gaat, dus dan is het in nederland toch echt vele malen beter
|
Citaat:
dat zeg ik toch juist... jij moet niet lullen (n) |
als je deze poll in een ander forum stelt zal de uitslag wel andersom zijn denk ik
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar wat is weeble? |
Citaat:
smilie 23 :)23 http://irpg.sourceforge.net/ijlen/im...les/icon23.gif :D |
Citaat: