![]() |
Bluh!
Liefde, puh!
Het is even zo Dat het anders had moeten zijn Morgen ga ik weer door Nu is het op Een knuffel, een warm bed Intentie?doelgericht sex, slet Waarom, waardoor en schaam je! Het is op, het is even leeg Ik wil je, ik wil haar Ik wil alles, liefde, die knuffel Een warm bed, een hoofd op een kussen Met oren, rustig luisterend, alle tijd Je woorden, laat ze maar komen Je stem, van binnen, lager, dieper Je hoofd, je hoofd, bijna, haast! ------------------------------------------------ ff spuien.... ----------------------------- Ik plot en ik tracht denk en schenk een glas vol ik heb jeuk naar een peuk de drijfveer? ik zweef weer op zoek naar meer "het waarom" how come? ------------------------------ Ik zie en ik kijk de nieuwe auto "het nieuwe speel" met foto's zo trots Ik denk en graaf naar het belang mijn begrip, alleen respect voor simpel "zijn" ogen branden met jaloezie smachtend naar vrede binnenshuis mijn hoofd waar ik woon niet meer zeggend wat ik denk een gevuld leeg geschenk kennis die vreet ik wil dat ik alle onzekerheden vergeet |
Je eerste deel kon ik nog volgen, dit vind ik erg mooi. Grappig hoe je de inhoud beschrijft, erg arrogant en lekker denigrerend ( tenminste zo kwam het op mij over :))
Maar daarna verlies ik een beetje het verband uit het oog. Zijn het aparte gedichten, of horen ze bij elkaar allemaal? ogen branden met jaloezie smachtend naar vrede binnenshuis mijn hoofd waar ik woon niet meer zeggend wat ik denk een gevuld leeg geschenk kennis die vreet ik wil dat ik alle onzekerheden vergeet Deze twee strofen vind ik dan weer wel mooi. Ze passen voor mijn gevoel beter bij het eerste deel. |
doe ik vaker , ik pluis eeen onderwerp uit en schrijf er verschillende gedichten over ik heb eigenlijk naar die laatste 2 strofes toegewerkt.
maar het eerste gedicht was al af:) Verwen je jezelf pak het in strik die strik, die alles opleukt en vergeet zijn gevaar die lus Bescherm en leg uit oordeel en zet weg vergeet wat je dacht, wat werd er gedacht? onwetendheid is heilig maar bovenal veilig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26. |