![]() |
Ort en DeLa - SoaD-Chop Suey: ze hebben een nieuwe!
Ja, iedereen kent dit filmpje:
http://users.pandora.be/Green_Yoda/B...em_of_down.wmv Laatst was er een erg slappe remake door iemand hier op DK.. (via zijn website kon je dat filmpje ook downen nadat je een hele slechte van hem gezien had in zijn topic) Ik weet alleen niet meer wie et was (en ja ik heb gezocht). In iedergeval. Dat chop suey filmpje gemaakt door 2 belgen is onderhand wereldberoemd. Wat veel mensen niet weten is dat er inmiddels ook een tweede van hun uit is. -------------------- http://users.pandora.be/Green_Yoda/B...em_of_down.wmv <<< Gewoon klikken, dit is deel 1! Rechtermuisknop opslaan als!! <<< Dit is deel 2! Sit back, relax and enjoy :) en als je em al kent... eh ik ken de gang van zaken als iemand met iets ouds aan komt.. scheld me asjeblieft niet uit :P |
Wat een stel hyperactieven :|
|
Ik dacht eerst waarom doen ze helemaal niks en toen opeens...werden ze toch hyperactief. Ik kende m nog niet, maar ik vond m wel lollig :D
|
Citaat:
|
Jullie kenden de eerste ook allemaal?
|
Complete make-over qua kapsel... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
en in de tweede is het zeeeer duidelijk dat "Ort" (jaja das die met het zwarte haar, ze hebben namelijk een fotosite, een hele grote, met schoolfotos en dat ze uitgaan enzo :p) al keihard zn lach zit te proberen in te houden :D |
Koel. :cool:
|
Whahahaa :D
|
Supercoole filmpjes. Ik kende ze al ja, maar ik kon ze nergens meer vinden. THX!
Ze zijn al 2 jaar oud ofzo, of niet dan? :) |
Citaat:
|
Wel oké, maar die tweede is allang niet origineel meer, als je de eerste hebt gezien.
|
Okee. Dan denk je alles gehad te hebben komen die twee weer langs. :s
|
De 2de doettut niej!!
|
DaT KoMt oMdAtJuH GeEn dIvX/XvId cOdEcS OpJuH Pc hEbT GeĎnStAlLeErD WaArScHiJnLiJk. OfJuH VoLgT De iNsTrUcTiEs gEwOoN NiEt (ReChTeRmUiSkNoP, oPsLaAn aLs) :)
|
gheh, die eerste is best dope. :D
|
Nee bedankt.....
|
Omg. :d
|
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:
|
haha, juist:)
|
Owver hyperactief gesprowke... maar die tweede doet het bij mij idd ook niet.. ook niet met opslaan.. :S
|
Citaat:
:rolleyes: |
Fascinerend...
|
Vooral die eerste is :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn moeder lag bij die eerste helemaal dubbel :D:D
|
Citaat:
|
in dat chop suey filmpje lijkt die rechter op ufke
|
Citaat:
eerste is wel grappig.. ik heb geen zin om de divx codec te halen.. jammer voor ort en de andere belg |
Citaat:
google>>kazaa lite codec pack >>> download >>> install klaar veel moeite hoor :p |
Tweede is het installeren van een divx codec niet waard ;)
|
Citaat:
misschien als ik ooit een ander filmpje probeer te kijken op mn pc.. :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:23. |