![]() |
Nokia 7200 Weet iemand waar/wanneer je hem....
kan halen????????????
Er staat dat hij in het 1ste kwartaal van 2004 komt maar de plaatselijke belcompagny zegt pas in julY, maar ik wil hem eerder hebben kon geen mail adres vinden op nokia site maar weet iemand wanneer hij uitkomt of waar je hem misschien nu al kan halen??? deze telefoon dus: http://www.nokia.nl/pics/phones/phon...ls/7200_pm.gif http://www.nokia.nl/pics/phones/phon..._spotlight.jpg |
Is dat een telefoon?
Het lijkt meer een walkie talkie. |
|
Kan je daar nog mee bellen?
Het ziet er meer uit als een fototoestel :bloos: |
het is ook een fototcamera, een videocamera,
Opvallend design Sensuele Xpress-on™ textielcovers TFT-scherm met maximum 65.536 kleuren Heerlijke designervaring: bijpassende covers, zachte hoes en polsriem, met leuke achtergronden en screensavers Geïntegreerde camera en video Contacten met Presence-informatie FM-stereoradio Geïntegreerde handenvrije luidspreker |
Als Belcompany juli zegt, zou dat wel zo zijn, denk ik.
|
Ik zou dat ding echt nooit kopen. Wat een overbodige functies zeg. :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Off-topic: Wat een lelijk ding (met te veel overbodige functies)!
On-topic: Nee, geen idee. |
Citaat:
|
Die zal wel wat later verschijnen, zoals men zei.
|
Als het nokia is, is t altijd ongeveer 2 maanden later. Omstreeks juni dus.
|
Citaat:
|
vind het maar een lelijk schijtding.. net zoals al die uber loze ***nokia's
|
offtopic: LELIJK!! Nokia produceert echt troep de laatste tijd alleen interresant voor foute trendy of intellectuele figuren. Of mensen zonder smaak :P Nokia 8850 en Nokia 8910(i) waren wel leuk.
ontopic: zal wel Mei zijn denk ik.. Nokia is juist vrij snel. Je kunt em ook ergens anders halen dan bij de BC, op internet is-ie meestal veel sneller te krijgen :) The Phone House kondigde ook weer aan veel nieuwe Nokia modellen in hun assortiment op te nemen. Ik ga ns wachten op de motorola mpx-220 of op de Sharp gx-30. Voldoen aan mijn eisen, en ik ben ook erg blij dat Sharp heeft gekozen om japanse hitech aan het europese GSM-assortiment toe te voegen. :cool: mpx-220 200Mhz Ti OMAP cpu Windows 2003 Smartphone OS 65.535 TFT color screen 176x220 pixels 2nd 65x95 TFT / OLED (?) screen Bluetooth Infrared SD/MCC-slot up to 2gb (2048mb) VGA camera 640x480 pixels 32mb ram, 64mb rom GRPS / EDGE data transfer Polyphonic / WAV / MIDI / MP3-ringtones Black Clamshell housing GX-30 260.000 TFT color screen, 240x320 pixels 2nd 65.535 color screen Bluetooth Infrared SD/MCC-slot up to 2gb (2048mb) 1 megapixel digital camera GRPS / EDGE data transfer Polyphonic / MIDI-ringtones Silver Clamshell housing |
Ik heb net een 7250i :cool: . Die vind ik vet genoeg .... http://www.nokia.nl/nl/telefoons/mod...50i/index.html
|
Tot nog toe heb ik een mobiele telefoon niet nodig gevonden.
Ben ik de enige? :confused: |
wat een lomp kutding.
Ik blijf de komende jaren bij m'n 6250. Mocht die kapot gaan, dan koop ik er nog zo eentje, nieuw in doos op ebay ofzo. |
gvd ik heb pas een t610 gehaald blijkt ie nu voor 200eur prepaid te koop te zijn. echt balen
maar even ontopic: wat een lelijke phone. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |