![]() |
Nooit...
Nooit...
Nooit zal ik jou vergeten en dat heb jij geweten. Nooit zal ik voor een ander gaan ik wou niet bij jou vandaan. Jij blijft altijd aan mijn hart vreten tot dat ik niet meer besta! Jij was alles voor mij jij maakte mij blij. Alleen voelde jij dat niet nu is het over en heb ik een hoop verdriet!! ------------------------------------------------------------ Ik zou hier graag wat reacties op krijgen. dus tips enz zijn heel erg welkom!!!! alvast heel erg bedankt :) |
Ik zou niet proberen te rijmen. Dit kan soms erg mooi zijn, maar hier komt het erg geforceerd over...en., een gedicht hoeft niet te rijmen naar mijn idee, zonder vind ik vaak zelfs mooier ( of het moet heel goed gedaan zijn).
Verder schrijf je alles nu heel concreet op, etc. Je zou bijv. gebruik kunnen maken van beeldspraak en al die dingen, waardoor het wat mooier wordt om te lezen ( maar dat is natuurlijk ook een kwestie van smaak) Naja/...verder weet ik t ook niet, ben niet zo goed in t geven van tips.. |
Citaat:
Hartstikke bedankt voor je reactie! Je hebt gelijk, het hoeft idd niet te rijmen. Dit is ook mijn eerste gedicht die ik heb gemaakt. Het kwam zo in me gevoel en had het dus ook zo op papier gezet. En idd.. ieder zijn eigen smaak. Je kan wel lekker je gevoel weg schrijven zo... |
ik verwachte er niet veel van vanwege je nick.
maar t gedicht is nog net een stukkie erger |
he ik heb ook een gedicht gemaakt. weliswaar voor ckv en niet zo goed maar tog. ;)
Geluk? Ik lig hier, Heerlijk in de zon. De warmte spreekt weer tegen mijn gezicht, En ik voel dit is geluk. Ik zie 2 mensen, onwezelijk verliefd, zoenend in de regen, En ik weet, dat is geluk. Ik lig te denken, Ik weet dat ik niets hoef te doen kan blijven en niks doen dan liggen en denken, En ik weet, dit is tijdverspilling |
Precies, als het jou goed helpt je gevoelens plekje te geven, blijf vooral doorgaan. En oefening baart kunst:)
|
Citaat:
fuck you :mad: het is niet aardig om zo tegen die te doen als ze al die moeite heeft gedaan kan jij het beter soms |
Citaat:
en in plaats alleen maar kritiek te geven kun je beter ook zeggen WAT je er zo slecht een vind. misschien dat ze er dan wel wat aan heeft. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het/mijn probleem met dit gedicht is dat het min of meer een registratie van haar gevoelens en gedachtes is. en wel op zo'n manier dat ze eigenlijk letterlijk zegt wat ze denkt ofzo. fijn voor haar als ze zo met haar gevoelens om kan gaan, maar dat maakt het geen poëzie. ik zoek in gedichten mooi gebruik van symbolen die een situatie op een manier beschrijft die je ander perspectief biedt. dit gedicht is gewoon een recht toe recht aan registratie, daar is niks knaps aan ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
En je kunt toch niet van iedereen verwachten dat ze even goed als een 20-jarige hogere scholier uit het ei kruipen? |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar misschien had ik m'n kritiek wat anders mogen verwoorden, iets minder hard, maar dat neemt niet de kritiek weg vind ik. ik snap je bedoeling wel, maarja, vanaf welk punt mag je dan wel harde kritiek geven? |
Dat moet je zelf maar inschatten. Leeftijd, opleiding of FB-schap op dit forum zijn geen van alle criteria voor niveau. Let op de intentie van de schrijver. Megalomane lulverhalen met moeilijke woorden en zinsconstructies mogen wat meer wind vangen dat van-je-af-schrijf-dingen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je provocaties zijn verstoken van enig niveau, maar je bent reuze schattig hoor :P
|
ik was misschien een beetje aggressief eerder
he ik kan er gewoon niet tegen als mensen irritant gaan zitten doen :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:03. |