![]() |
Concert van Phil Collins?
Wie weet wanneer er weer een concert van Phil Collins is in Nederland?
|
Hij heeft vast wel een homepage..kijk daar eens voor de gein op.
|
Staat niets op, daarom vroeg ik me af of iemand die een trouwe fan is er misschien iets vanaf weet... Hoeft niet dit jaar te zijn, misschien volgend jaar ofzo.
|
Hoertje, tijdje geleden was de voorverkoop voor z'n concert in de Arena in juni. Die was natuurlijk wel binnen een paar uur uitverkocht. Dat wordt dus zuigen voor een kaartje... :cool:
Of je gaat gewoon ff bieden op ebay ofzo. Denk er wel aan dat hij niet snel weer terug komt aangezien hij doof wordt. |
Hij geeft dit jaar een concert in NL, is al uitverkocht en is als ik me niet vergis zijn laatste tour...
Ik baal behoorlijk, ik ga wel naar Sting en Eric Clapton, met Collins erbij was mijn rijtje compleet geweest :( |
:cool:
|
Ja fucked up he, ik stond gewoon om 7 uur voor het Postkantoor die dag, er waren nog 2 mensen voor me, toen was het uitverkocht... :mad: :(
Gemiddelde prijs per kaartje ligt nu geloof ik rond de € 100,-... |
is toch z'n farewell tour oid
|
Citaat:
|
Citaat:
en dit stond op z'n site: 'First Final Farewell Tour' Tour dates so far announced: bron: www.philcollins.co.uk |
Citaat:
|
Citaat:
first final farewell tour doet mij jammer genoeg denken dat er ook nog een second een een third final farewell tour komt (n) |
Citaat:
Echter, niemand heeft zo'n hekel aan Phil Collins als ik. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet fokken met Phil, he. Phil is cool! :cool: |
phil is een nerd, en die cd's moeten verbannen worden en die vent zelf ook
|
Citaat:
Hij maakt al jaren hartstikke goede muziek! (y) |
Citaat:
en kijk wie het zegt |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind phil wel nice :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
geniale drummer, goede zanger (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Zie m liever achter zn drumstel, maar dat komt omdat ik zn stem niet echt kan verdragen denk ik...
|
Citaat:
@azaziel: hoeveel kostten de kaartjes van Sting? |
Citaat:
|
:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hahahahaha schitterend, hoe jullie pubers alles de grond in boren wat niet hip is. Oprotten allemaal en kom maar terug als je DE muziek grootheden kent. De meeste stront die jullie muziek noemen haalt het bij lange na niet bij de oude shizzle.
En dat die kerel een eikel is, who fucking cares, hij maakt mooie liedjes, kan goed zingen en drumt als een motherfucker. Al had ie zijn vrouw de kanker geschopt en haar baarmoeder opgegeten. Who fucking cares. Wie houd er hier van de beachboys? |
Citaat:
|
Citaat:
2. Ik ken mijn klassiekers 3. Phil was ooit best goed, tegenwoordig maakt hij helaas alleen nog maar tenenkrommende, veilige, van klisjees overlopende Disneymeuk. Waardoor hij het dus verdient om alhier de grond ingeboord te worden. 4. The Beach Boys waren bijna net zo geniaal als The Beatles, en ten tijde van Pet Sounds zeker zo geniaal |
Citaat:
2. ik zie het. 3. in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst. 4. dan weet je denk ik ook wel wie de muziek schreef van de heren beach boys. |
Citaat:
|
hehehe goedzo.
hallee! |
Citaat:
|
Citaat:
|
willen alsjeblieft onthouden dan de Notorius P.I.S. .......ALTIJD gelijk heeft ?
|
Citaat:
|
Citaat:
*hoewel ik het de kanker schoppen van een vrouw niet echt cool vind* ;) :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:12. |