![]() |
LOTRfans anywhere?
Zijn er ook nog LOTR fans hier erges?
Ja? vinden jullie het erg jammer dat het 3e deel nu uit is en wat vonden jullie ervan? |
Ik vond het een leuke film natuurlijk. (y)
En opzich wel jammer dat alles nu verfilmt is van de LotR-trilogie maar je kan natuurlijk altijd nog The Hobbit verfilmen. (The Silmarillion lijkt me toch een beetje raar om te verfilmen, op een of andere manier. :s ) |
jah, ik vin het zo jammer dat we nu nix meer hebben om naar uit te kijken!!! kvin het vooral mooi (en sielig:() als frodo, bilbo, legolas en gandalf op het eind wegmoeten!!
|
De Silmarillion is niet echt een verfilmbaar boek'.
Ik ben een enorme LOTR-fan, maar vooral dan van de boeken. Ik vond filmdeel 3 erg goed en beter dan de eerste 2.... |
B-e-a-utiful! :d
|
al die oorlogen ook :eek:
|
Nog niet gezien... :bloos:
|
kunne se niet gewoon nog een 4,5 en 6e deel maken? waarom is tolkien nou dood :(
|
Citaat:
|
Super gave film
Ik wacht nu op de dvd, want er zijn een boel dingen uitgeknipt, dat wil ik zien :-) En er gaan de verhalen rond dat ze The Hobbit gaan verfilmen :D Het einde is wel een beetje verdrietig jah maarjah... |
Kheb de 3e nog niet gezien :s :bloos:
boek wel geleze, zeer boeiend |
Ga het boek lezen.
|
geprobeerd.... kom dr niej doorheen :(
|
LOTR <3
maar de boeken blijven beter dan de films :) |
Citaat:
|
Citaat:
zorg maar dat je erdoorheen komt. |
moete we eerst een nieuw boek kope... die van ons is helemaal kapotgelezen en er liggen delen uit... :(
|
Citaat:
|
Tis nog niet vol:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=691820 En op deze pagina staat ook nog een poll. Op letteren zijn er ook aal topics, dus ruimte genoeg om erover te praten lijkt me :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |