![]() |
Laatste Aanwinst
LPs :
Orchid - Chaos In Me (die heb ik van een hardcore showtje in Aken Daan) Eaves / Atrox Split (vette screamo) Nasum - Helvete (eindelijk! beste album 2003!) Chicks on Speed - Will Save Us All (erg fout en vpro, maar goed) DVD : 24 Hour Party People (op lowlands niet afgekeken) |
waarom herhaal je dat nou?
chicks on speed (y) <3 nix mis met vpro :cool: |
Citaat:
|
Nirvana DVD - Here We Are Now
|
Citaat:
|
Citaat:
|
cadeautjes voor een vriendin:
armbandje met rode kralen badeendje dolfijntje met badspul dr in 3 waxinelichthoudertjes voor mezelf: lolly frikandel ketting met groene kralen |
Triple cheeseburger met bacon. :evil:
|
rutger jouw beste album van 2003 was toch war all the time? maar die plaat van orchid is gewoon goed (y)
cadeaubon lunch peuken |
Citaat:
|
Citaat:
|
helblauwe nagellak
oogpotlood zwarte haarverf heel veel boodschappen pyama bij Wehkamp |
Citaat:
|
Citaat:
*wil ook* *honger* Euuuuhm- mijn laatste aanwinst is een KitKat. :p Al héél lang geleden op. En hopelijk vet!hippe sneakers. :p |
24 hour party people vond ik juist leuk.
de muziek :bloos: <3 en het verhaal is ook zo bizar (y) |
Citaat:
:| rutger vpro pop ??? chicks on speeds is btwwww erggg nicce (y) |
Citaat:
is wel geile muziek ja :o |
bekertje chocolademelk op school
|
new tshirt v. Jello Biafra. (met op de voorkant "Newt Hates Me." en op de achterkant 't Warner Bros. Logo veranderd in JB met daarbij de tekst: "Jello Biafra - Thought Crime Posse." (Y))
|
zwarte schoentjes met een roosje bij de tenen
grijze tweedachtige rok met fluwelen versiersels aan de onderkant 3 Stephen King boeken (y) :bloos: (Carrie, Needful Things en Desperation) 2 Kate Bush cd's (The Dreaming en The Red Shoes) |
Cd: Dream Theater - Live CD
|
Zwart katoenen vestje met tuquoise treepjes, turqouise hemdje, 3 paar kniekousen, 3 strings, sigaretten en eten.
|
- De Strictly.
- Ja, die schoentjes van de H&M. - Een cadeautje. - Sapdingen van de AH. - Beltegoed, maar nu ben ik dat kaartje kwijt. :/ |
*Rode kanten string--> H&M
*Zwarte kanten string--> H&M *Mosgroen- en aqua-kleurig lingeriesetje (Aubade :bloos: )--> Corline *Kopje bosbessenthee en appeltaartje--> ...Lekker ! *Heel mooi slabestek voor een vriendin (ze heeft een nieuwe baan)--> ...Leuk ! *Zwarte mascara (Lash Expansion, Maybelline)--> Trekpleister *Kneipp amandel badolie--> de Tuinen *Kneipp amandel handcreme--> de Tuinen |
nieuwe spijkbroek van ONLY maar 40 euro is te doen toch :D :D en een zakje M&M's yummie
|
Citaat:
|
Een treinkaartje
Een pen Een frikandel Een grote zak drop Kop Capuccino :) |
damien rice - o
the pixies - zooi plectra |
fructis hard
haribo zoute rijen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Air - Moon Safari
Moby - Everything Is Wrong va 21st Century Breakbeat |
Citaat:
maar ik heb wel gister een rokje gekocht daar op mn vrije middag ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nieuwe kingpin voor board, de andere was gebroken.
|
Loon.
Bier. Friet. Mm. Shag. Vloei. Komend weekend lekker geld uitgeven in A'dam. :cool: |
-geweldig cdtje van Bad Religion, echt top, zelfs mamma vindt 't koel :bloos: gekregen van een heel lief manspersoon *zucht*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
paar euroshoppertjes en nchille avond...eigelik nix vor dit topic maar moest t toch ff kwijt
|
- shirtje van g-sus
- cd van placebo (without you,i'm nothing) - broodje gezond - blikje coca cola vanille |
http://media.samedaymusic.com/media/...052e4a55bc.jpg
verder heb ik niet echt geld meer voor dingen :( |
2 voorverkoop kaarten voor de 100 dagen fuif. :|
|
Citaat:
i don't like the colour though. |
Citaat:
|
Pakje peuken, om m'n schuld bij iemand af te lossen :]
Shag, vloei. Kaartje voor Macabre in de Goudvishal, morgenavond. Bier. |
een potje met knakworstjes
|
eeeeeeen digitale camera, kodak dx4530 5 mp.
nieuwe kort zwart rokje (grote shock rxqueen in een korte rok :p) gekregen van mijn vriend omdat we 2,5 jaar hebben: mystic (ik weet de naam van het parfum eigenlijk niet precies)van naomi cambell. |
Kaartje voor macabre
1 gram skunk 6 blikken bier 1 fles wodka (of niet roel ;) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |