![]() |
[FOTO] conservatief portret
|
|
Jij bent helemaal niet slecht (y) :)
|
Citaat:
|
t ziet er niet slecht uit...
maar k zou t niet in mijn huis willen, sorry :) (maar ik ben ook eenbeetje maf, ik wil alles zo abstract en modern mogelijk :P) |
die baby is cool!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
mooi, vooral de 2e erg cool...
|
Klasse! :)(y)
Voor zover ik er verstand van heb dan. :o |
Citaat:
|
zeg dan niks.
vind persoonlijk de eerste ook wel erg mooi. Hoewel de 2e spannender (... ja) is. |
de print op het sjaaltje stoort me een klein beetje, maar verder is het een mooi portret.
de tweede is vet! |
Die van het kindje vind ik echt geweldig, heel erg mooi. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De belichting is wel mooi, maar ik hou niet zo van brave foto's.. De eerste foto vind ik niet echt interessant verder, maar dat komt ook misschien omdat dat koppie niet bijzonder is, weinig karakter.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Top (y)
|
Puik werk! (y)
|
de kleuren op die tweede (y)
|
Citaat:
:rolleyes: |
Gaaf zeg (Y)
|
Citaat:
|
tis gewoon een foto...
dit kan elke debiel iedere mongool maakt tegenwoordig gemiddeld zo'n 100 foto's per maand, daar zitten altijd een paar leuke foto's tussen. (n) (n) (n) |
haha zielig mannetje
|
Citaat:
En italianboy is zeker niet zomaar iemand die voor de lol wat foto's maakt. :) |
mooi! die tweede vind ik orgineel en van een heel leuk punt gemaakt, maar naar die eerste kan ik langer blijven kijken, misschien omdat het zwart wit is en omdat ze je zo aankijkt, ze houd je blik vast zegmaar. hele mooie foto's!
|
Citaat:
(y) |
:d
|
grappig joh
|
Citaat:
|
Ik ga met de grote menigte mee door te zeggen dat de foto van de baby geweldig is. Je blijft kijken zegmaar, super.
Andere doet me niet zo veel, strak enzo maar, ja, goede portretfoto, en niet veel meer dan dat. Niet heel bijzonder. |
Citaat:
eenvoud lijkt zo makkelijk, maar is zo moeilijk |
Dat kindje vind ik echt super (y) die andere niet zo bijzonder.
|
Citaat:
Maar het doet me eigenlijk weinig. Simpel :) |
Ik mis een vlekje linksonder op de achtergrond van de eerste foto ;)
|
hm over de eerste weet je mn mening al :) maar had de tweede nog niet gezien, erg leuk id, leuke actie! en het overbelichte hoofdje maakt haar alleen maar iets liever, zoals al gezegd werd :)
|
als ik fotos van mn kids zou moeten laten maken, zou ik je bellen;)
|
Citaat:
|
die eerste foto is wel ok, maar die tweede is echt goed (y)
|
Citaat:
jaloers... |
Citaat:
|
heeeeeeeeeeeeeeel mooi (y) (y)
|
Mooi gedaan hoor allebei,
alhoewel ik de eerste niet bijzonder vind, ookal is het een kwalitatief goede foto gezien de juiste compositie en belichting. Maar dat zal wel aan mij liggen, ik zelf houd meer van wat "radicalere" composities en hevige close-ups. De tweede foto breng een lach op mijn gezicht, zeer leuk gedaan:D!!! |
Die eerste foto... dat is helemaal niets bijzonder. Hele normale foto die voor de rest wel klopt....
Tweede foto is leuk maar ik begrijp niet echt hoe je hem hebt gemaakt, ben je op een schommel geklommen oid?... ohw wacht ik heb me een beetje verkeken op de hooge :D |
glijbaan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:48. |