![]() |
zeg iets goeds over de persoon voor je
Ik weet niet zeker of dit topic een succes wordt, dus forumbazen PM me even als jullie denken dat dit niet kan/mag ofzo.
Probeer eens iets goeds of een positieve eigenschap te noemen van de persoon die voor je gepost heeft. Zet er dan even voor om wie het gaat, omdat sommige mensen tegelijk kunnen posten. Natuurlijk ken je niet iedereen op het forum maar ik denk dat iedereen het verdient om even extra aandacht te krijgen. Als je een persoon niet kent, lees dan wat posts van hem/haar en zeg wat je er goed aan vindt. Wat positieve energie voor iedereen, want iedereen heeft dat nodig en verdient het. Begin maar :) |
bugge
wilt graag dat mensen op dit forum ook iets positiefs te horen krijgen, vind dat belangrijk. TOP (y) |
miss-suus zei in een ander topic dat ze door haar vrienden gekwetst wordt, maar ze zal haar échte vrienden wel vinden!
|
Bellenblaas post intelligente reply's... :)
|
sylph:
post goed onderbouwde verhalen waar de topic starter echt wat mee kan |
ik reply hier niet zo vaak, wel op de rest van het forum, maar ik lees wel veel. edit: leuk topic trouwens. :)
Sylph... Komt op me over als rustig. En vriendelijk. en light fighter: vrolijk, opgewekt. |
krummeltje:
ziet er leuk uit op foto's |
Gothic: kon goed dichten dacht ik me te herinneren. En let erg op spelling en taal. (y)
|
keyser saus
heeft een goede eigen mening, geeft doordachte repleys (y) |
wiltine is gewoon een lieve meelevende meid :)
|
Citaat:
|
Quiana, zelf heb je t ook het nodige meegemaakt, maar toch weet je mensen een goed gevoel te geven, probeer je ze te helpen, ed. Dat vind ik echt bijzonder aan je, ga gewoon zo door :)
|
Miss Helena geeft vriendelijke compilementen (y)
|
Citaat:
Doet me denken aan die clip met dat meisje met dat hele grote hart.. naja laat maar ook ;) |
Citaat:
heb een paar post gelezen. serieus type, denkt meestal na voordat hij wat zegt, en weet mensen over het algemeen juist te intepreteren. |
Citaat:
Enne, niet zo negatief he Meis kop op! :) |
Citaat:
|
Ik wordt weer eens overgeslagen :(
|
Citaat:
|
Mushu, een meisje die zich goed in kan leven in andere mensen en waar ik voor de rest geen #$*$# van weet, maar voor de rest wel lief is :D
Wijziging: Waarom schrijf ik 2x "voor de rest" op, net of ik geen andere woorden kan verzinnen ofzo... maarre ik laat het lkkr staan... |
@makaveli
houdt nogal van woordspelletjes en van de kantine, dus ik denk dat hij een gezellig type is |
bugge...
volgens mij ben jij heel lief. :) |
Krummeltje heeft wel een creatieve signature ...
|
fledderpoep ken ik eigenlijk niet maar wat ik zo van jou gelezen heb maakte wel een postieve indruk en je hebt volgens mij wel gevoel voor humor
|
light fighter, iemand die het niet weet en vroeger Skatboard heette (sig...) en komt vriendelijk en aardig over (ik hoop dat je dit wel weet :D)
|
Citaat:
Owjah.. en die van tupac houdt? (y) |
aragnabite iemand die hetzelf heel moeilijk heef/ heeft gehad maar wel weer is opgekrabbelt en iemand die absoluut doorzet, hoe slecht het ook gaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mis suus probeert op veel dingen raad te geven, je een beetje te helpen. Toppie meid!
|
Citaat:
offtopic: wow... ik heb wel weer genoeg complimentjes gekregen vandaag, dus als iemand vandaag nog reageert hierin mag je me overslaan, anders word ik verlegen ;) |
~~Fantome~~
Ik ken je verder niet heel goed lees wel eens posts en reply's van je Maar ik vind je een lieve meid die veel problemen heeft en toch aandacht aan anderen blijft schenken super!!!!! |
Citaat:
maar light fighter... over jou dan nu: je hebt ook zo je eigen problemen, wat ik me van jou herinner was volgens mij ook die topic van die brief aan je mentor, maar je blijft optimistisch en steunt anderen op het forum. :) EN DE REST GAAT NOU MAAR IETS POSITIEFS OVER LIGHTFIGHTER ZEGGEN, WANT IK BEN GENOEG AAN DE BEURT GEWEEST, IK GEEF ALLEEN ANDEREN WEL FF COMPLIMENTJES :P |
Citaat:
~~Fantôme~~ is erg sterk. Meis, ik weet hoe verdrietig je vaak bent en hoe ernorm goed je ermee om gaat vaak. :) Daar heb ik echt bewondering voor. |
Citaat:
ja lomp misschien maar die vind ik echt tof die naam! dat is goed toch? |
Nah, het is een lieve computer, maar om 'm nou gelijk een persoon te noemen?:p
|
Eend heeft het volgens mij moeilijk, maar slaat zich er wel door heen (Y)
|
Eend heeft het volgens mij meer moeilijk gehad, en nu doet ze haar best om er weer bovenop te komen, ookal is het moeilijk. Dat is knap. :)
Ook ziet ze er gewoon lief uit, qua uitstraling. Krummeltje schrijft heerlijke verhalen, vooral die ene over Yara. Dat liep erg lekker, ging goed door enzo. 't Werd niet langdradig. Verder komt ze op mij over als een prettig persoon, qua gelezen verhalen en posts. :) |
Citaat:
|
Fledderpoep ken ik eigenlijk helemaal niet :)
ik kom ook bijna nooit op psycholgie *schaam* Maar heb even rondgesnuffeld in zijn posts en hij is volgens mij behulpzamer en liever dan je zou denken bij zo een eng plaatje :P |
merijn is lief en heeft een coole naam :bloos:
|
Ik vind het heel lief van Damaetas dat ze mij lief vind want ik ken haar niet en zij mij denk ik ook niet..
Verder is ze een Belg en ik ben dol op Belgen dus nog een extra reden waarom ze lief is. O ja, ze is ook wel een beetje nep-Belg want ze eet haar friet het liefst in een bakje :P |
Merijn, meisje van 18, nickname doet denken aan Lord of the Rings. Ze is dol op Belgen :D en ze vind Belgen Nep-Belgen wanneer ze friet het liefst uit een bakje eten. :D Ze komt leuk en lief over en heeft gevoel voor humor. Ik vermoed dat ze positief in het leven staat. Top!
|
Makaveli, kom op, hij heeft Tupac als avator! :D verder ken ik hem niet... maar hijs vast hel lief *hout van Tupac*
|
Vlindertjes zijn lief, dus ik denk dat jij ook wel lief bent ;)
|
Freakjuh is een lief meisje.
|
ken je verder niet maar je vind freakjuh lief en ik vind het lief van jouw dat jij freakjuh leif vind want freakjuh is ook heel lief zo twee in 1! hoe vind je die
|
Citaat:
PS. Deze moet ik onthouden :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06. |