![]() |
DE amstel-gezichten in Bavaria reclame
WAt vinden jullie hier nou van. De drie vrienden bekend van de Amstel reclame zijn dus ook gaan spelen in een Bavaria reclame.
Persoonlijk vind ik het een beetje verraad. |
Ik vind het handel voor die lui.
Geef ze groot gelijk. |
Als je er geld mee kan verdienen....
|
:cool:
|
Kan me er niet druk over maken
|
haha :cool:
|
Cash rules everything around us dus ook hun.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Precies Amstel schopte ze eruit omdat ze modernere reclames op de tv willen.
En dus kwam bavaria met het idee om ze in te huren.. goed plan toch :) |
Ik vond het altijd leuke reclames en nu zijn ze ein-de-lijk dan toch bij het júiste bier-merk aanbeland! Schol!
|
T maakt ze trouwens wel minder grappig vind ik, uuh denk ik.
|
als ik die drie zie, denk ik direct aan amstel. Dat imago hebben ze ook nog. Knappe jongens van bavaria als ze dat nog weg weten te krijgen...
|
Briljant echt :cool:
Helemaal omdat we t er nu dus al over hebben dat ze naar Bavaria zijn gegaan...goeie marketing (y) Overigens zijn ze maar zn 2-en, de 3e kregen ze het niet mee rond... |
Citaat:
|
Zo. Nu eerst een Bavaria. (y)
|
Ik vind het van beide kanten een beetje sneu. Amstel omdat het contract niet werd verlengd, van de heren omdat ze voor de concurrent gaan werken.
---> Films & TV |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind die reclame echt ge-ni-aal! :D
Met deze reclame laat Bavaria duidelijk zien een slag gewonnen te hebben tegen Amstel(door Amstel zo te dissen). Daarmee maken ze Bavaria hipper, en Amstel minder hip. Haha :D. |
Ze staan eenmaal bekend als "de vrienden van Amstel"
Ik denk dat Amstel uit deze reclame ook wel een graantje mee kan pikken. Ik vind die reclame geweldig :D |
Normaal zie je altijd mooie, knappe, slanke mensen zorgvuldig uit een flesje bier drinken...
Waar ik woon zien mensen die veel zuipen er heel anders uit. Die dikke geeft de realiteit wel eerlijk en goed weer... Maar of het nou echt een aansporing is om bier te drinken? Zon buikje is trouwens wel makkelijk als onderzetter... Als je ff 2 handen nodig hebt, kan hij gewoon het flesje in zn navel drukken |
Maakt niet uit, de heineken reclame is toch veel leuker. (y)
|
vind het van bavaria een slimme zet. Heb de reclame nog niet gezien, maar iedereen heeft het erover.
|
Het zijn er volgens mij maar 2 die meedoen, 1tje zie je namelijk op de rug.
De vraag is nu of Bavaria hier voordeel uit gaat halen. Veel mensen associeren de drei mannen met Amstel en zullen het belangrijkste deel van de boodschap missen. Aan de andere kant word er ook redelijk veel aandacht besteed aan deze reclame in de media, waarbij het bekend word dat Bavaria de mannetjes heeft overgenomen |
Citaat:
|
Ik vind hem geweldig. Goeie actie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe meer geld verdienen, hoe beter. En des te meer vermaak voor de mensen! :D Want ja, die reclames van die drie zijn altijd lachen! :D
|
Citaat:
Theo is god... Eindelijk iemand die erachter komt zeg Ik gebruik geregeld citaten van hem om dit forum Niet omdat ik zelf geen mening heb, maar omdat hij vaak de waarheid spreekt, en het op een grappige manier kan bregen. Maar de échte fans van Theo hoef ik natuurlijk niks uit te leggen |
Citaat:
Maar, niet echt origineel.. :( |
Mijn eerste reactie was WTF, sinsdien heb ik hem nooit meer gezien. Maar wat ze ook doen ik blijf ze de Amstelvrienden vinden.
|
zoals die gast zelf zei: het is normaal om bij een bedrijf te werken en als je daar weggaat bij het andere bedrijf hetzelfde werk te doen
dus ach |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |