![]() |
Brand!
Stel je voor, er breekt brand uit in je huis, en je hebt nog precies genoeg tijd om zonder al te veel risico je belangrijkste bezit uit je huis te halen. Wat neem je mee? En waarom?
Je hebt slechts tijd voor één ding. |
Mijn handtas (met inhoud)
|
Mijn hele computer met spelletjes-verzameling. :cool:
|
ik zat eerst te denken aan mn pc, maar wordt denk ik toch mn schooltas, aangezien daar altijd alles inzit wat ik nodig heb...
|
Mijn boekenkast(en).
|
Citaat:
|
Foto's, die zijn echt onvervangbaar.
|
Citaat:
|
Portemonnee of Laptop (op die laptop staat ook mijn halve leven en het is een duur ding dus dat is handiger)
|
:D Ik dacht dat er brand in je huis was uitgebroken en dat je nog snel even de moeite nam om dat via het forum te melden :D
Maar ehm. Dat wordt dan mijn PC en alles dat via draden eraan verbonden zit :p Gelukkig ook mijn gamecube op dit moment en mijn gehele 5.1 setje. Ik ben erg? Ja. |
m'n dvd's
|
Ik zou een cd die ik van een vriend van mij heb gehad meenemen, maar dat komt omdat zijn handschrift daar op staat.
|
Citaat:
:o |
M'n foto's
|
Hmm. Ik neem maar datgene mee wat ik het snelste kan
pakken en belangrijk genoeg is om mee te nemen. Kiezen kan ik toch niet echt. :bloos: :) |
Mijn hond :) Computers zijn vervangbaar, net als telefoons en cd's enzo.
|
ik denk het kastje in de gang, daar zitten een stuk of 20 fotoalbums in :)
en anders mijn caviaaaaa :D (ervan uitgaande dat de hond en de katten zelf de weg wel naar buiten vinden, die jaag ik wel voor me uit :p |
Citaat:
|
Hm, ik kan eigenlijk niet kiezen.
Ik denk een bepaalde envelop. Of een fotoalbum misschien. |
Mijn harde schijf. :D
|
ik zou inderdaad mijn foto albums meenemen,
en ook mijn dagboeken (als je t zo wil noemen) en mijn tekeningen..... jah weet t, mocht maar 1 ding zijn... maar t zit altijd al allemaal in 1 doos.... weet niet, voor t geval dát ofzo :D:D |
Mijn schoolspullen natuurlijk.
|
Mijn videobandencollectie. :o
|
Citaat:
|
De knuffel die ik met mijn geboorte heb gekregen en waar ik erg aan gehecht ben :o
|
foto's en me zelf geschreven gedichten...
|
Citaat:
Dan kies ik mijn mama maar |
Ik kan niet kiezen tussen computer, mobiel en foto's :).
|
foto's en schoolwerk en films en muziek staat op m'n pc. Dus zal ik die mee moeten nemen. nu ik er zo over nadenk ben ik wel heel veel belangrijke dingen kwijt als mijn computer crasht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn kat.
|
Een aantal foto-albums en die doe ik in een doos oid, zodat het toch 1 ding is ;) :rolleyes:
|
M'n kat.
Maar ik heb een rookmelder, dus ik neem aan dat ik tijd zat heb om het te blussen of meerdere dingen naar buiten te krijgen. |
Ik denk mn laptop, daar staat veel op zoals foto's enz.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmz, mn fotoalbums
brieven die ik heb gekregen en een knuffel |
denkend dat alle levendemensen + dieren zelf het huis uit komen.
Een doos vol met foto's en m'n knuffel |
Citaat:
Moet mn foto's ook nog eens een keertje op cd branden ofzo, altijd handig. |
Citaat:
|
mijn Senseo Apparaat.
|
Mijn boeken. Die zijn onvervangbaar voor mij.
Maar ik zou in mijn haast en paniek waarschijnlijk een vieze sok meenemen ofzo... |
De doos die onder mn bed staat met foto's, dagboeken, oorkondes (veterstrik diploma's enzo :p) en dergelijke...
|
Citaat:
Ik verwijder hierbij elke verantwoordelijkheid die ik heb over deze zaak |
doos met foto's, eige gdichten en brieven
|
mijn moeke en pappie die zorgen wel voor de foto's.....
mijn cube+spellenverzameling (en een brandblusser want ik moet 2 trappen naar beneden :P ) |
maar in ons huis hangen 3 rookmelders op elke verdieping 1 en op mijn kamer een brandblusser duss...
|
Ervanuitgaande dat de katten zelf buiten komen,
mijn computer. Daar staat mn hele leven op, belangrijke mails, foto's, schooldingen. |
M'n hondje :(
En mocht die al buiten zijn zakelijke spullen van m'n vriend en mijn foto's (gaat in één moeite door..) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:04. |