![]() |
Levensvisie
Ik kreeg vandaag d eopdracht om een levensvisie te schrijven van een tweetal paginas ik weet echter niet hoe ik hier aan begin, heeft iemand tips ??
|
Een levensvisie?!? Verdiep je in een leven, desnoods in je eigen en beschrijf hor die persoon tegen alles aankikt, problemen in de maatschappij, geloof, sommige gewoontes.. Sterkte!
|
Ik ben ook amper 16 en nu al een levensvisie ? Lijkt me niet echt gemakkelijk, ik besef pas sinds enkele jaren wat het leven is en hoe ik er ( best ) mee omga !
|
Ik had op mijn 16e wel al een levensvisie. :o Het hoeft niet diepgaand te zijn, maar ik neem aan dat je toch wel over dingen een mening hebt? :)
|
Nja natuurlijk heb ik een mening over bepaalde dingen, maar et moet vooral gaan over leven, dood, maatschappij en ik weet nie genoeg argumenten om mn mening mee te staven !
|
Hoort dit niet op algemene vakken of op filosofie en levensbeschouwing? Ik denk dat ze je in het laatste forum daar beter mee kunnen helpen dan hier :)
Edit: wat is je mening en welke argumenten heb je al? Is ook wel handig om erbij te vermelden... |
|
Levensvisie? Probeer gewoon wat te schrijven over je eigen karakter.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13. |