![]() |
Allergisch astma en ephedra?
Bij mij in de sportschool verkopen ze ephedra. Ik wil het misschien een keer proberen, maar nou heb ik best wel zwaar astma en ben ook vrij allergisch...
Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb op de ingrediëntenlijst van 't potje gekeken maar er stond niets op waar ik allergisch voor was. Of weet iemand misschien of het gevaarlijk kan zijn in combinatie met bepaalde medicijnen? Bedankt! |
ephedra ontspant je luchtwegen, je kunt vrijer ademen. kan dus waarschijnlijk geen kwaad :)
|
wat is ephedra precies? :bloos:
|
Citaat:
Mad way: Google It You Fuck!!!!!!! :mad: |
Citaat:
thx dude |
ik zou toch maar langs de dokter gaan, naja risico is voor jezelf
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oh
|
Ontopic blijven!
Kkkevin, gebruik de zoekfunctie als je meer wilt weten over ephedra. Laen - ik denk dat het weinig kwaad kan, als er al nix inzit waar je alergisch voor bent. Wil je op zeker spelen, vraag het aan je dokter, maar ik heb zelf longproblemen en ik heb er nooit last mee gehad. Wel krijg je er makkelijk hartkloppingen van. |
naja makkelijk, volgens mij moet je dan een overdosis nemen...
dan heb je ong. speed genomen namelijk... ikzelf heb nog nooit iets van die kut ephedra gemerkt lijkt me sterk dat je er hartkloppingen van krijgt. ivm astma, lijkt me niet al te gevaarlijk...zolang je geen hartkloppingen krijgt, misschien dat je dan bang word en gaat hyperventileren ... :rolleyes: |
ConcordDawn schreef op 28-01-2004 @ 00:47:
Citaat:
Citaat:
"De Ephedra Sinica L., het beroemde Mahuang, is het geneeskruid waarmee de Chinezen al duizenden jaren lang astma-aanvallen overwinnen. Het kruid bezit verder tal van toepassingen dankzij de werkzamen alkaloïden. Ook wordt de plant al jaren met succes gebruikt tegen een verstopt neus, hooikoorts etc en vermindert het de slijmafscheiding door de neus." Beetje tegenstrijdige bronnen.. Maybe bedoelen ze dat je niet teveel anti-astma stoffen binnen krijgt? Damn, ik ben lui :o succes! Miss kan ik morgen met een wakker oog nog iets vinden :) |
Mwha die avond dat je ephedra neemt gaat je hart wel iets sneller, maar das wel chill. Maar die volgende ochtend als je wakker word, wtf, vink niet zo'n pretje als je hart dan flipt...(maar dan had ik er wel wat meer als 1 op)
Mjuh en je hebt ook van die rood/witte ephedra, die zijn de sterkste die ik tot nu toe heb genomen. Staat ook op het potje vergelijkbaar effect met pep. (al zou je zeggen dat dat overdreven is, maar toen ik 2 van die herbals op had en 2 andere was ik echt fucking hyper, leek zeker wel of ik pep op had)... |
Citaat:
't Zijn inderdaad een beetje tegenstrijdige dingen allemaal die erop staan. Ook staat er niet wélke medicijnen er dan niet precies mee gecombineerd kunnen worden... En wat betreft m'n dokter... Ik weet niet of hij het er überhaupt mee eens zou zijn om het een keer te proberen, ongeacht of ik astma heb of niet. Durf het dus niet zo goed aan hem te vragen.. |
Boeiend wat de dokter ervan vind, hij hoeft zich niet met jou te bemoeien. Hij kan hoogstens je advies/informatie geven en je eventueel waarschuwen....
Maar bel de drugsinfolijn, die weten het zeker |
ephedra heb ik nooit slechte ervaringen mee gehad. haleej
|
*Dankt Coop voor haar geweldige antwoord en zeker op de nogal onwetende reactie van erboven*
hartkloppingen lijken je sterk :rolleyes: yourself |
Citaat:
|
Citaat:
hoevee; speed heb je nog? stuur es een grammetje op! :D |
Citaat:
....De intense drang tot hebben van een heldere ingeving? :D |
whaha juist! jij snapt hem! :)
maar ik kan wel wat gebruieken vanavond denk ik :) |
Dude, no speed for you, or share with me :P.
|
Citaat:
|
Speed is nie zo duur hoor, maar ok :P
|
gaan jullie nadien nog ff posten hoe het is geweest? :D
enneh, neem je ook ff een fototoestel mee? hint => 'gare-fototopic':p |
Citaat:
|
sjek en speed? je lult!
:| |
xou wel een keertje een snuifje willen hoor
|
ow vage shit, ik dacht dat jij dat echt vet not vond
|
^ no shit?! Stapt Sjek van z'n principes af ;) :D
|
hehe ZWAK!!
|
Citaat:
|
^ loser :p ;)
(okie, dat was een inkoppertje, en uiteraard niet gemeend, Sjekkie!!(y)) [/einde offtopic] |
Citaat:
|
Citaat:
|
:nono:
ontopic blijven :D |
hehe lachuh jullie allemaal willen snuiven
kunnen we niet een snuifmeet organiseren :p lijkt me vet al die dudes voor ut eerst aan de shit :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |