![]() |
Postorder catalogussen
http://www.quelle-international.com/...0000166066.jpg
Wat een beeb (K) http://www.shopping24.de/ottonlbilde...sigross/267552 BRRRR, Of zijn hier op LS wel mensen die grote aanhangers zijn van postorder catalogussen :nono: , post post post |
Mwah mijn moeder heeft een catalogus liggen van een of ander duitse zaak (begint met een h?) en die heeft alleen maar kwaliteitsspullen, vooral het 'huismerk' heeft een goede prijs/kwaliteitverhouding.
|
alleen de Pabo...
|
conrad jawohl :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euhm. de large, wil AF EN TOE nog wel wat hebben
|
soms hebben ze wel leuke dingen in de wehkamp, neckermann of otto, maar meestal niet.
ook in de large hebben ze niet altijd leuke dingen. maar tis wel lekker makkelijk :) |
Citaat:
Ik heb weleens wat besteld bij Wehkamp en Neckermann ja, maar eigenlijk is het veel leuker om het in de winkel te halen. |
Klingel :cool:
|
Citaat:
(n) ik heb wel eens pumps bij de Wehkamp besteld. |
Citaat:
|
Ik heb vroeger wel eens wat besteld bij de otto/wehkamp ofzo?? en ook wel eens bij de Large. Maar als ik iets bestelde paste het nooit. Dus ben ik daar maar snel mee opgehouden.
|
Otto!! de otto is vet hip :cool:
|
hummz... kheb wel de large in huis ensow, maar meestal wil ik het liefst eerst passen wat ik koop... tis zo'n gedoe, eerst op laten sturen, thuis passen, erachter komen dat het niet past, binnen 30 dagen terugsturen, opnieuw bestellen,een maand later krijg je uiteindelijk het geval waar je dan al uitgegroeid bent... pff, kvind ut maar niks
|
De Large bekijk ik meestal wel, maar ik bestel eigenlijk nooit wat..
|
Ik vind de wehkamp de laatste tijd wel hipper geworden. :) Maar ik bestel nooit wat, aangezien ik niet weet of die kleren passen.
Dr zitten wel es oude tutten kleren bij maarja, die mensen moeten ook kleren kopen. |
Large rullezzzz (y)
|
De wehkamp heeft wel hele leuke kleding, en gaat ook met de mode mee enzo. Alleen vind ik het lastig om mijn maat in te schatten. Maar zo nu en dan bestel ik er wel iets uit.
|
Citaat:
|
in de Displeased catalogus staat nog wel eens wat leuks in maar ik heb daar nog geen kleren besteld :)
|
|
|
Citaat:
|
Ik bestelde vroegâh uit de Large en nu soms uit de lost&found, maar eigenlijk niet meer (geldgebrek) .. Otto is wel leuk :)
|
Citaat:
|
Als je trouwens Large digt moet je Attitude Holland checken.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(En dan zelf zeefdrukken die boel!) raglan-massive! |
Ik durf alleen maar in de Conradgids te kijken!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27. |