![]() |
13-2-04 Jaya the Cat
Wie gaan er allemaal heen? Tis in het patronaat btw (y)
|
ik heb vast wel iets beters te doen, dat weet ik zelfs zeker. (y)
|
Gelukkig deel jij dat even meej :|
|
zij is dan vast de enige die niet komt.
|
butband, kutband, flutband
|
Ik ga de 7e in Den Bosch.
|
Jaya de cat boeit me niet echt, MAAR DE HARDHEID KOMT!!!!!!! is voor het eerst van me leven dat ik naar een concert ga voor de vooract :bloos: :s
btw:was je deze zaterdag ook bij de bouncers? die waren (y) |
Yeppa ik was er ook :) was idd erg gezellig :D
|
Citaat:
go cry over it. |
Ik wil wel, maar kan niet
Misschien dat ik de 12e nog ga, dan staan ze hier in Groningen. Hopen dat het dan niet weer zo bagger gaat met het geluid en knappende snaren enzo, dat was de vorige keer wel erg jammer. |
Citaat:
|
Komen ze niet ook nog ergens dichterbij? In Limburg ofzo..
|
Ze komen in Utrecht, dan ga ik dr wel heen.
|
Het is bij me om de hoek maar als ik ga dan ga ik enkel voor de hardheid en die heb ik al zo vaak gezien dat ik niet veel ga dokken voor een half uurtje hardheid
|
ja ik ga
ik geloof trouwens dat de bassist van green lizard de basgitaar ten hande neemt tijdens de komende optrednes van jaya |
Citaat:
wat zeg je dat mooi basje, zeker al eens vaker iets ten hande genomen |
Citaat:
|
Citaat:
ja toch, niet dan |
mwah... moet nog ff kijken.. wat kost 't?
de hardheid is wel vet, die wil ik wel weer 'ns live zien. (dit jaar nog niet live gezien. vorig jaar te vaak, voor zover te vaak mogelijk is.) jaya the cat, mwoah... mwoah. |
VRIJDAG 13 Prijs € 7,- Open 20.30 u Aanvang 21.00 u
Jaya the Cat (USA) + De Hardheid |
Citaat:
|
nou ja, op zich...
|
ik twijfel nog. volgende dag is 'r ook iets leuks. ga ik ook maar 'n topique over openen.
|
Je moet gewoon komen :P kan je aafke ook zien :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ga misschien in den bosch maar dat ligt een beetje aan gezelschap en de muziek miet, ik hoef er niet zo ontzettend nodig heen maar als de meet dan al dood is ga ik misscihen wel :)
|
Citaat:
|
das wel koel.
|
Citaat:
maar ze hebben al nieuwe bandleden maar die kunnen t nog niet aan ik ga ook trouwens (duh) |
kga denk ik 5 februari aangezien ze dan met wagtale spelen
|
Ik kom misschien nog wel effe langs.
|
Citaat:
|
Citaat:
. being |
Iemand nog een promo van jaya the cat kopen? :p
|
Citaat:
|
De 12e in Groningen??
Waar dan??? Als 't ff kan wil ik dan namelijk wel gaan :D Dat ik hier nu pas van hoor, damn! |
gdvr ik sta op de gastenlijst maar nu zie ik dat ik moet werken op donderdagavond :(
|
ik ga wel in groningen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
overtuig me ;) |
Ik :)
En ook in Utrecht. |
Citaat:
|
Feb 26, radio mortale ska night, karmagonka, de hardheid en rolf, 21.00-01.00, entree € 5
is in amsterdam, voor mensen die de hardheid wel zien zitten, maar maa jaya de cat niet |
Citaat:
|
gisteren dus geweest in de w2, en ha het was echt leuk, ook al is het niet helemaal mijn smaak qua muziek. maar de sfeer was echt super. (Y)
|
Jaya The Cat is altijd wel lachen
Ik denk da k er wel bij ben in Haarlem :) |
Ik raad iedereen aan te gaan, ik ben zaterdag in w2 geweest en 't was echt super vet!!!! Heeel relaxte muziek en iedereen was aant dansen enzo, was echt heel cool!!!
|
Grrr, ouders.... En school...
Ik heb de 12e culturele avond op school en daar zou ik dus eigenlijk in principe toch wel aan mee doen... Dus gaan Jaya the cat... :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:45. |