![]() |
Deze thread gaat nu over zeehonden
|
Zo is het beter.
|
Citaat:
|
Hijs lief :)
Veel die al 'ja' gestemd hebben :eek: Nie, ik ben niet dom :rolleyes: |
heb ja gestemd, vind deze poll daar ook wel bij horen. Zouden die zeehonden van eend houden?(niet van mij natuurlijk, veel te taai ;) )
Waarom staat dit eigenlijk op Games? |
polls zijn manipuleerbaar! :eek:
|
McCaine :eek: :evil:
|
huh bij mij staat er dat er 34891 mensen op ja hebben gestemd :eek:
|
joh..
|
Citaat:
|
<3 @ McCaine :D (y)
|
mccaine is gewoon noob
|
ik snap mccaine nie??
hij sluit hem niet, maar bewerkt hem :confused: waarom is die gast eigenlijk een fb? |
:D (y)
|
dat ga je die zeehonden toch niet aandoen hè :(. zo'n vieze pollposter voeren
|
Citaat:
|
... en te bang is om mijn berichten te laten staan...
|
Citaat:
|
Zeehonden doodknuppelen is (y), daar moeten ze eens een spel over maken.
|
Citaat:
wel een n00b tho' Maar jij bent dan ook een drollenvanger. |
Je hebt gelijk, ik ben inderdaad een drollenvanger. Maar ik ben blij dat iemand het met me eens is wat betreft het n00b gehalte van deze mod.
Wat ik me ook afvraag: wat deed ik verkeerd? Mag ik geen Nederlandstalige gamesites noemen? En zo niet, waarom niet? Het is toch niet zo dat jullie ervan concurrentie ondervinden? Ik maak toch geen reclame? Ik noem slechts de namen... :s |
Ja: 34907
Ongeveer het hele forum vindt van wel. :o |
Nee, dat zijn gewoon mod-fanboy stemmen. Zoals jij. En wat het forum vindt moet niets uitmaken. Ik wil van die n00b een reden waarom hij mijn poll heeft aangepast en waarom niet gewoon gesloten.
|
Het was een pol van lik-me-vestje, leer eerst eens hoe je een normale poll maakt.
|
Omdat het een noobtopic was, natuurlijk.
|
Hmmm, is een poll van 2 keuzes nou zo moeilijk voor je...? Tja, 1 keuze zal moeilijk gaan, dus misschien is het minder-intellectuelen topic iets voor jou?
|
Nee, een poll met 2 mogelijkheden terwijl er in totaal minstens 100 moeten zijn is gewoon dwaas.
now begone |
Het was een ongelofelijk niet-boeiende poll omdat hij slechts 2 keuzes had waar niemand op stemde (overig was 95% oid). obvendien was er al een dergelijk (even onboeiend) topic/poll en heeft het topic zo meer educationele waarde.
|
Goh, ik dacht alleen: laat ik de mening van wat intellectuelen vragen. Maar blijkbaar heb ik het IQ van een niet nader te noemen mod zwaar overschat.
Mijn buurjongen van 5 doet zo'n dingen ook, maar dan is het leuker. |
Zeehond!... je Familie :eek: ;) ...
|
Citaat:
|
Hahahahahahaaaaaaaaaa!!!!
........ @blackfairy |
Zeg trekvlek, post 's met je normale account als je stoer probeert te zijn of sodemieter gewoon hier op (n)
|
Citaat:
*port met stok* Dans ... DANS ... DANS ... DANS |
Okee, speeluurtje is afgelopen.
Oh nos ik ben een n00b genoemd :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:49. |