![]() |
het BTX moederbord
jaah mensen het komt er aan. het niewe type moederbord.
in ongeveer 13 maanden komt het op de markt. het zegt zoveel als: wat je nu state of the art koopt is dan zo traag als een slak:) het gaat dan ook wel wat kosten maar toch. en nu was de vraag: Wat vinden wij hier nou van?????? |
Ik heb je tekst 4x gelezen, maar zelfs na al die keren moet ik helaas tot de vervelende conclusie komen:
Ik heb werkelijk geen fláuw idee wat je met deze post wilt zeggen. :confused: |
Citaat:
En ATX zal niet zomaar in één keer verdwijnen. |
oh ok...
maar dat het ATX niet verwdwijnt wist ik ook wel :bloos: |
BTX (zei ik BTW? :o) heeft toch alleen definities over nieuwe koelingstechnieken? Omdat de Prescott / Tejas zo'n verschrikkelijk heethoofd gaan worden. :)
Dat zegt verder weinig over de snelheid, de chipset (grantsdale) is daarvoor verantwoordelijk. En die chipset moeten we nog voor het eerst echt in aktie zien. Op 2 februari verloopt de NDA (Non-Disclosure Agreement) waarna er reviews en benches over de Prescott met SSE3-instructies zullen verschijnen. Eerst geruchten spreken van een mininieme winst of zelfs verlies t.o.v. de Northwood (de huidige Pentium 4). Dat kan verklaard worden door de langere pipeline. Intel levert steeds op IPC in om hogere clockrates te behalen. Maar zal later de IPC weer wat oppeppen uit de grote (marketing)trucendoos van Intel. :) |
Citaat:
|
aggos wat erg nou neem toch niet altijd alles zo sirrieus in het leven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jezus man die jongen heeft nog steeds geen antwoord op zijn vraag en al zoveel replies. Jullie kunnen echt alleen maar zanikken over van alles en nog wat.
En voordat jullie gaan zanikken dat ik ook geen antwoord op de vraag geef: dat nieuwe type moederbord laat me koud aangezien ik nog pas een nieuwe pc heb gekocht waar ik nog zo'n drie jaar mee moet doen. En nu aub weer ontopic (bestaat die term?) lullen. |
Citaat:
Als je een slecht topic maakt kun je niet verwachten dat er zomaar een discussie op hoog niveau loopt, dat lijkt me duidelijk. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:36. |