![]() |
Wat is het nut van dit soort fonts?
En dan heb ik het over lettertypen die bestaan uit figuurtjes en waar je dus niks van letters in kan zien.
Bv: http://www.dafont.com/en/top.php?page=10 nr 98 en 99 |
andere mensen irriteren; jij kan het lekker niet lezen :P (ofzoiets?)
|
Helemaal niks!
Wat is het nut van dit soort topics? :o |
Omdat sommige mensen het gewoon leuk vinden zulke plaatjes in hun tekst te doen
|
Lijkt me logisch. Gewoon voor de lol.
|
Citaat:
Ik wou het gewoon weten, zien waarom zoveel mensen hun tijd daaraan verspillen want zo kan je het wel noemen dan. |
Ik spaarde eerst die fonts maar ik heb ze allemaal weggedaan omdat je ze toch niet gebruikt...
|
Geheimtaal. :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die hebben geen nut.
|
Leuk om in een brief ofzo te zetten. Ik ben dol op Wingdings. :o
|
niks , I'M BACK :D
|
Wingdings en webdings enzo zijn bedoeld om een brief of verhaaltje of wat dan ook een beetje op te leuken.
Kunstzinnige letters waarbij je je best moet doen om ze te lezen maar die wel letters zijn, zijn leuk om naar te kijken en dat is hun nut. |
Die twee die jij aanwees gaan niet echt ergens over, maar ik vond dat er ook zat leuke in die top 100 stonden, eigenlijk.
|
Om met elkaar te communiceren op een vreemde manier. :o
|
is er niet:)
|
Omdat ze die plaatjes erbij willen doen. Niet om heel de tekst zo te typen neem ik aan :)
|
gezellig toch? :D
|
Verveling leidt tot de gekste dingen. :confused:
|
Weet je hoe leuk dat is.
|
Sommige van die soort fomnts hebben wel nut
Stel je maakt een mp3 speler en je zet er een standaard windows knop op, dan kun je bijv zon raar font kiezen en dat font bevat bijf het stop speel pauze symbool |
Ze hebben tijd te veel.. Net als wij allemaal die hierop reageren... :)
|
bepaalde mensen met bepaalde eigenschappen vinden die tekentjes waarschijnlijk leuk
dat is mogelijkheid 1, de andere mogelijkheid is dat de makers in een vreemde bui verkeerden en misschien dachten dat ze op deze manier in contact zouden kunnen komen met vreemde wezens en of mensen... er is ook wel een derde mogelijkheid: dat mijn tekst nergens op slaat en ik in zekere zin misschien wel een beetje gek ben... |
Citaat:
|
Dat kan je dan bv heel groot zetten en dan in je logo gebruiken ofzo.
|
Het kan aan mij liggen, maar ik zie bij 98 en 99 wel gewoon iets van letters. Maar zal wel veranderd zijn denk ik.
|
Ik ook, eentje met girlie stuff
|
Het nut van dit soort fonts is dit soort topics open te krijgen zodat men zich minder verveelt........
|
Vroeg ik me ook al af, best een nuttig topic dus ;)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |