![]() |
Sigur Rós naar EMI
[26/01/04]
>> Some of you may already have heard the news that Sigur Rós have now left FatCat. Since coming to an amicable agreement with us, they have decided to sign a deal with EMI. Having discovered the band from being virtually unknown and helped build them up into a position they now find themselves, we wish the band all the best for the future and hope that EMI will provide them with the both the creative freedom, nurturing care and attention to detail that they received here. hm, nu ben ik helemaal benieuwd naar het nieuwe album. emi is een groot label; misschien gaan ze wel commercieel. (N) |
hmm weet niet wat ik ervan moet denken , ben wel enorm benieuwd nu naar het nieuwe albumm
|
hmm, ik weet ook niet of het positief of negatief is. Ze krijgen nu wel meer budget om een album af te leveren. Dus misschien is de productie beter.
ik ben benieuwd. |
Dan zal het nieuwe album wel niet zo leuk worden als de vorige twee. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Radiohead zit ook bij EMI, die krijgen ook alle vrijheid.
Dus ik denk dat het wel positief is voor Sigur Ros. Maarja je weet het nooit. |
Citaat:
maarja, het word afwachten dus. |
Citaat:
|
hm, ben benieuwd...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maarja afwachten maar he |
Citaat:
|
Citaat:
ach kutje ga iron maiden luisteren |
maak ik zelf wel uit
|
ik verwacht wel meer electronica op het nieuwe album, aangezien ze bij de Hlemmur OST en bij de dansvoorstelling alleen maar electronische muziek maakten.
|
Citaat:
|
uff, emi is wel een groot label maar het zijn ook moeilijke mensen daar (n) ik ken wat mensen bij emi in het binnen en buitenland.. maar uff.. :s
|
Citaat:
|
geniale band. ben benieuwd :)
|
Citaat:
Bovendien vond ik toch al dat ze een klein beetje de verkeerde kant op gingen, Ágaetis Byrjun is m.i. toch wel het beste album, ( ) werd al wat minder. Maar als Radiohead ook bij EMI zit, is er nog hoop. |
We zien wel..
|
Citaat:
|
nu krijgen ze iig het geld en de promotie die ze verdienen. de muziek die ze maakten was altijd wel toegankelijk genoeg dus dat zal niet erg veel commercieler worden.
mooie band btw. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46. |