![]() |
Liefde & Twijfels
Liefde
altijd maar die liefde al die kriebels al die vlinders de passie liefde is mooi maar wat als er geen liefde is niet meer liefdevol maar liefdeloos dan is de liefde niet meer wat het was liefde is soms treurig fijn niet begrijpbaar pijnlijk de liefde zal nooit overgaan liefhebben is voor altijd liefde altijd maar de liefde Twijfels altijd maar die twijfels over alles en over niets ’s ochtends,’s avonds de hele dag door gek word ik er soms van het houdt me bezig lig er wakker van slapeloos de onderzekerheid de twijfels Het kwam net in me op. Zo ineens. Dit verhaal/gedicht achtig iets.. :) :o |
ik vind ze niet echt bijzonder mooi. ik vind het altijd leuk als je over een gedicht na moet denken, dit is allemaal zo duidelijk. misschien kan je volgende keer meer zeggen met minder woorden. ze lopen trouwens wel erg lekker (Y)
en volgens mij is het "gek word ik er soms van" in de tweede :o |
in 1 woord: cliché
|
Citaat:
dat is ook zo :bloos: |
Citaat:
het is wel goed verwoord en het leest lekker! mijn mening valt dus in 1 emoticon ( ;) ) weer te geven: (y) |
Ik vind eerlijk gezegd ook dat je wat teveel woorden nodig hebt; ik heb het idee dat je beide gedichten ook in twee regels kunt vatten; ik mis een beetje de vergelijkingen en de diepere gedachtengang; ik vind het meer een uitgangspunt voor een gedicht. Wat niet wegneemt dat de toon mij wel aanspreekt; ik vind dergelijke afwegingen leuk om te lezen. Zelf zou ik alleen proberen wat bondiger te zijn (het aantal keer dat het woord 'liefde' voorkomt in het eerste gedicht vind ik vrij veel, mij stoorde dat eerlijk gezegd een beetje ;)), en misschien zou je je ideeën wat meer uit kunnen werken.
|
Ben het eigenlijk wel met xineof eens. Het zijn gedachten, punt. Je kunt er denk ik veel meer uit halen! maarja als die zo goed jouw hersenspinseltjes weergeeft, tja...:)
Niets mis mee dus, maar echt raken of boeien doet t met niet...sorry... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: