![]() |
Je vader
Hallo allemaal
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie vader kan koken. Kan hij goed koken of eigenlijk helemaal niet. En hoe vaak kookt hij dan. Mijn pa weet allen hoe je pizza moet opwarmen, en voor het koken: Bami, Nasi, Spagetti en Macaronie. En hij kookt zo ieder donderdag. Ben benieuwd naar jullie reacties. Groetjes K9 |
Mijn vader kan qua normale maaltijden nasi, bami, spaghetti en macaroni maken, met als enige verschil dat over de bami en nasi ook nog pindasaus gaat en bij de spaghetti en macaroni niet. Voor de rest stopt hij er hetzelfde bij en smaakt het ook precies hetzelfde. Hij vindt 't gewoon niet leuk en dat kun je dan proeven. Hij at als student ook altijd te weinig omdat zijn eten zo saai was. Maargoed, hij kookt dus nooit meer, want hij vindt 't niet leuk om te koken en niemand vindt 't leuk om zijn eten op te eten. Toen mijn moeder nog studeerde kookte hij twee keer per week.
Maar hij bakt de allerlekkerste poffertjes, pannenkoeken en oliebollen, en zijn zelfgemaakte pizza is ook altijd heel interessant :). |
MIjn vader kan goed koken hoor, misschien wel beter dan mijn moeder. Mijn vader maakt altijd buitenlandse gerechten, veel Italiaans enzow. Mijn moeder maakt gewoon standaard shit.
|
Mijn vader heb ik nog nooit zien koken :eek: Hij zegt dat hij het niet kan, maar hij wil het ook gewoon niet. Toen mijn moeder een aantal jaren geleden eens een week in het ziekenhuis lag aten we alleen patat, pizza en pannekoeken :D
Mijn moeder kookt graag en vind het helemaal niet erg dat mijn vader niet kookt. |
Mijn vader kon (helaas istie al 4 jaar overleden) heel goed koken. Hij vond het ook leuk om te doen. Hij kookte veel indisch maar ook italiaans of grieks, noem maar op. Ik ken weinig mensen (of zeg maar gewoon geen) die zijn kookkunsten niet op prijs stelden.
|
Ik wist niet zo goed wat ik van de titel moest denken :D
M'n vader die kookt alleen met kerst en soms nog een paar keer het jaar door. Smaakt wel goed :) En dan van die oosterse dingen allemaal |
Mijn vader kan prima koken, misschien nog wel beter dan m'n moeder!
|
Mijn vader kan prima in paniek naar de snackbar fietsen (y)
|
Mijn pa kan prima koken en doet dat even vaak als mijn moeder en misschien vaker (ivm ziekte van mams).
|
Mijn vader kan ook goed koken, als die op tijd thuis is en mn moeder bezig is doet hij dat ook meestal.
Ik denk dat dat zown 1-2 keer per week is. En hij kan over het algemeen wel alles koken, zou niet weten wat niet. |
Hij kan het wel, maar doet het heel vaak niet. ;) Áls hij het
doet (& er zin in heeft), is het ook wel bijzonder lekker, vaak. :) |
Mijn vader kookt 5 dagen per week (en goed) , mijn moeder 1 dag en ik ook 1 dag.
Wij eten vrij gevarieerd, en mijn vader kan alles wel goed koken (y). Vandaag moest mijn moeder koken en die verkloot zelfs een heel simpel gerecht ;) |
Mijn vader kan wel koken, maar kookt vrijwel nooit. Als hij kookt dan is het meestal heel uitgebreid met veel dingen erdoor heen, erg lekker.
|
Mijn pa is juist diegene die graag kookt en dan lekkere aparte dingen maakt. In het weekend is het eten dus echt jummie (y). (Door de weeks ook wel hoor, maar in het weekend maakt mn pa er echt iets speciaals van.)
|
Ik zou het niet weten....
|
Mijn vader kookt bijna nooit, maar als hij kookt is het wel vaak heel uitgebreid, origineel, lekker etc.
|
Mijn vader maakt altijd de soep. Soms kookt hij, alleen als het echt moet. Hij kan niet koken, en hij doet ook nooit zijn best. Oh hij maakt ook nog af en toe gehaktballen, hij denkt dat ie daar goed in is. Jaja.
|
Als er bij ons gekookt wordt, dan doet m'n vader het. :)
|
M'n vader kookt eigenlijk nooit, en de laatste keer dat hij gekookt heeft, is dus al wel een hele tijd geleden :o Hij kan het wel, alleen m'n moeder is beter (y) :p
|
mijn vader kookt echt uberheerlijk. mama is goed in standaard-dingen, bloemkool moet je hem niet laten maken. maar rijsttafels, uitgebreide brunchen, groenteschotels, soep... hmmmmmmm
het enige nadeel is dat hij altijd zo uitgebreid kookt en dus werkelijk haast alle bakjes en schaaltjes en kommetjes gebruikt en er na zo'n heerlijke maaltijd dus een gigantische afwas op je staat te wachten... |
mijn pa heeft een tijd op zichzelf gewoond (alleen) en kan (dus) koken.
|
Thuisthuis kookt mijn vader altijd. Hij maakt echt superlekkere kip-kerrie (nee, niet uit een potje :p) (Y).
|
nasi
nasi nasi en bami |
Citaat:
Gelukkig kan mijn moeder heerlijk koken! |
Citaat:
|
Mijn vader kan heel erg goed koken. Hij maakt alle bijzondere en lekkere dingen, vooral op zijn saté ben ik gek. Heerlijk.
Meestal koken mijn ouders samen en zijn er bepaalde dingen die de ene of de andere maakt. |
Mijn vader kan NIET koken. Nee, ook geen panneNkoeken, pasta of een ei. Volgens mij zelfs geen water ;).
Hij kan wel patat in de frituurpan gooien, of frikandellen. Komt dan vervolgens vragen hoe lang het erin moet, en hoe de kookwekker werkt. Liefst fietst hij gewoon naar de cafetaria. [edit] nieuwe spelling [/edit] |
mijn vader... kweet nie precies, kan wel rijst enz, koken.
maar omdat mijn ouders gescheiden zijn moet ik in de noodgevallen koken. |
Citaat:
|
Mijn vader heeft al een paar jaar met wat vrienden een soort kookclub, 1 keer in de maand koken ze dan zeer uitgebreid en erg lekker. Ze volgen ook allemaal een cursus enzo. En tja, ze worden ook regelmatig gevraagd om ergens te komen koken, ze hebben zo hun connecties met restaurants en kunnen zo af en toe dus in een echte grote keuken koken, heel stoer.
Dus hij kan wel koken :) Hij maakt de lekkerste pannekoeken en weet perfecte combinaties van smaken... |
Hij weet heel goed hoe de magnetron werkt. (y)
|
mijn vader kan beter koken dan mijn moeder. niet dat mn moeder slecht kookt hoor. mijn vader houdt er gewoon wel van.
*hij kan ook met de naaimachine overweg, dat kunnen veel mannen niet zeggen.;)* |
Mijn vader kan egt nix koken, hij kan niet eens de magnetron aanzetten (n)
|
hij kan gewoon goed koken hoor. (denkt hij)
Want hij maakt alleen dingen klaar die hij zelf echt lekker vind |
Hij kan wel redelijk koken. Mag ook wel als je alleen woont :p Het zijn eigenlijk altijd echte Hollandse maaltijden (hutspot, boerenkool, aardappels & vlees & groente, enz). Soms (1 a 2 keer in de 2 weken ofzo) haalt hij iets van Chinees, ander buitenlands eten hoeft hij niet. Hij kookt dus iets van 6/7 dagen per week.
|
Mijn vader kan wel koken ja, vanalles maar het liefst iets met vis.
Mijn vriend (ook een man dus) kan ook zo goed als alles koken en smaakt erg goed :) |
Mijn vader "kookt" altijd in het weekend ---> frietjes en op zondag uit eten of chinees halen dus :D
Maar hij maakt dan wel groente schoon en kookt die zodat ze voor de rest van de week ingevroren worden en ik minder werk heb. |
mijn vader kookt nooit, hij kan friet bakken en dat was het echt..
|
Ik denk dat mijn vader iets meer kookt dan mn moeder, en er zijn een aantal gerechten die hij altijd maakt, zoals Indisch, pannenkoeken en patat. Mijn moeder is weer beter in hartige taarten.
|
Mijn vader kan wel goed koken, boerenkool, stoofpot, nasi, bami en gewone aardappel, vlees, groente-gerechten
|
Citaat:
|
Mijn vader kookt 6 dagen per week. :) Hijs gediplomeerd huisman :P Maar hij kan heel goed koken, hij wilde vroeger ook kok worden, maar hijs toch maar iets met electriciteit gaan doen ofzo...
Mn moeder kookt dus 1 dag per week ongeveer, maar ook zij kan goed koken. |
Mijn vader kan wel heel lekker buitenlandse gerechten maken <3
|
Hij houdt niet zo van koken. En zoals vandaag, als m'n moeder een dag weg is, begint hij er een week van te voren al over te zeuren. Verschikkelijk :s
Het kan maken: - bami, nasi en macaroni - pannenkoeken - frituur - dingen opwarmen ;) |
mijn vader kan behoorlijk goed koken mja dat komt omdat mn ma bij ons weg ging en hij nu een vriendin heeft die ook heel goed kan koken (y) :D
|
Me vader kan toch redelijk goed koken en hij doet dat nu ook vaak. Nu hoef ik et niet meer te doen:o
|
ahha me vader kan wel wat koken maar geweldig ook niet haha maaar de vader van me vriendin haha heeft geleerd voor kok haha smullen:P
|
Mijn pa kan in principe alles koken en als hij niet weken op zakenreis is kookt ie wel minstens 1 keer per week.
Hij kan in principe alles koken maar is zeer goed in pizza en pasta. :) |
mijn vader kan frituren (n) en macaroni en spaghetti lukt em meestal ook nog wel :|
maar hij kookt, zegmaar, nooit. |
Mijn vader kan prima koken :). M'n ouders zijn gescheiden en ik woon het grootste deel van de week bij m'n pa, dus hij zal ook wel moeten :p .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |