![]() |
[usb] werkt met alle moederborden?
Als je een PCI kaartje om het moederbord zet, zal dit dan met alle moederborden werken of gaat dit niet op? (Ik neem aan dat voor een usb-poort in de monitor hetzelfde antwoord geldt)
|
Soms niet soms wel
Soms zul je een paar drivers moeten instaleren. En als je pech hebt vind hij hem gewoon niet. Usb in de monitor werk alleen in als er een verbinding is tussen moederbord naar usb poort in de monitor. (en dit hoort op Hardware) |
Het zal bijna altijd werken, of het moet echt heel erg exotisch zijn.
En usb op je monitor is om je usb poort "makkelijker te vinden". Dus om niet de hele tijd 8er je computer te duiken, sluit je gewoon een snoertje van je usb poort 8erin je computer naar de kleine usb(type b, male) in je moniter. En daarna heb je gewoon je usb als het ware verplaats naar je monitor |
Dus je moet de monitor ook aansluiten op de usb-poort van de computer? (heb helemaal geen 2e usb-gat ontdekt...zal nog even kijken)
Wat is "kleine usb(type b, male)"? Die kleinere stekker in USB-vorm? sorry. zat aan de drivers te denken. maar hoort idd eigenlijk op hardware :bloos: |
ik heb nu een monitor op een laptop staan, op die monitor zit ook zo'n usb poort. Als ik er iets in doe werkt het niet? weet iemand waarom dat is en hoe dta op te lossen is?
|
Citaat:
|
Citaat:
Welk OS heb je? |
Citaat:
(niet belangrijk, maar wil het toch even vragen: Hoe noem je een kleine usb-aansluiting? Zit o.a. bij een digitale camara van Canon, pc-kant = usb, camara-kant is een kleinere usb.) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoopte echter dat de monitor het signaal door kon geven via de poort van de monitor zelf. Ik had het 2e usb-gaatje in de monitor niet gezien. Het wordt dus - een andere modem (ethernet) of - een usb kaartje kopen voor die mensen...en dan hopen dat het meoderbord het pakt. Het is een vrij oude computer... wat denk je, gaat dat werken? |
Citaat:
|
Citaat:
Hoger wil ik niet gaan, dat trekt die pc niet. 98 moest ik er opzetten, omdat de software om de verbinding te maken anders er niet op kon. (je hebt wel degelijk drivers nodig, maar in xp wordt alles gewoon herkend. Met mijn mp3 speler kreeg ik voor usb een driver meegeleverd) |
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |