![]() |
Welke Belgische bands zijn cool?
Vive La Fete!
Das Pop Soulwax dEUS Ozark Henry Millionaire Mauro Evil superstars squarepusher dr lektroluv Girls in hawai De mens Zita Swoon 2 many dj's Sexmachines Magnus DAAU |
Das Pop
Soulwax dEUS Ozark Henry Millionaire Zita Swoon 2 many dj's DAAU Venus in Flames Hooverphonic Sukilove |
goose, zornik, an pierlé blabla en de rest die de ts opnoemde
|
Vive La Fete!
Das Pop Soulwax dEUS Ozark Henry Millionaire dr lektroluv Zita Swoon 2 many dj's Jacques Brel Sukilove Rumplestitchkin Buscemi DAAU An Pierlé Lais en vast nog wel veeeeeeeel meer |
Dead Stop
Reproach The Deal(rip) Justice |
Circle
Hooverphonic Gazzoleen |
Citaat:
maar goed. mijn favortiet blijft toch wel vivalafete! Alleen al omdat ze opgetreden hebben met de show van karl lagerfield(y) :cool: |
Manic Movement
Prejudice |
k's choice
hooverphonic |
Het Vanek deel van Kilowatts & Vanek. ;)
|
oh ja K's Choice vergeten
|
Hooverphonic
K's Choice 2 Many DJ's Soulwax Eden Janez Detd (ja echt) |
Lords of Acid
|
K3
|
Citaat:
|
Ja en de band van Samson en Gert is ook geweldig :rolleyes:
Ik hou gewoon van Soulwax/2manyDJ's en alle andere dingen waar Stephen en David Dewaele iets mee te maken hebben. |
Mintzkov Luna
|
Arkangel
Lenght Of Time |
jullie vergeten massaal Novastar :)
|
Sioen
Gorki |
K's Choice
dEUS Zita Swoon (Oh, allemaal hier al genoemd, mm, wat een reply :P) |
Alles wat al opgesomd is
Praga Khan Plastic Buddha de oude bezigheden van Zita Swoon onder Moondog Jr. Arno Yum en hun sideproject Superdiesel t Hof van Commerce en Flip Kowlier solo Monza (Stijn Meuris ook in Noordkaap) ABN Daan Starflam Gorki Lais Channel Zero (nog altijd niet vergeten :D) Dead Man Ray dEUS Kadril Soulsister (jaja :D) Poesie Noire |
Citaat:
ABORTED, die zijn wel echt goed |
an pierle en eden (met roos v/d acker) zijn inderdaad ook erg goed
alleen de eerste cd van hooverphonic vind ik nog altijd het beste.. a new stereophonic.. die alleen daan vind ik niks ik heb hem vorig jaar een keer gezien maar nee... |
Oceans of Sadness
Hooverphonic |
Citaat:
(inkoppertje :)) |
Deviate was fucking cool.
en herman brusselmans maar dat is geen band. als het wel een band was dan wel |
Citaat:
Jammer (ook inkoppertje :)). iig die van Swedish Designer Drugs - de clip waarinze dansen met al die Nilfisks, weet niet of die tot in Nederland is doorgedrongen. |
Citaat:
|
Front 242
Suicide Commando Sonar This Morn' Omina Implant Hypnoskull Imminent Monolith The Neon Judgement jaaa.. al het goeie komt uit belgie <3 |
Dead Stop
Rise & Fall Justice The Deal (r.i.p.) Dead Reckoning Ik vergeet vast het een en ander... |
Citaat:
laat die lui eerst maar es een bassist(e, nog beter) contracteren, dan ga ik ze misschien nog wel serieus nemen. aborted, mwah, het is leuk om een keer live te zien, maar op cd kunnen ze me niet langer dan drie nummers boeien, maar dat heb ik met alle death metal, zegt meer over mij dan over aborted doe mij maar ancient rites, dat zijn pas een stelletje heerschende belgen |
Millionaire, Das Pop, K's Choice, dEUS, Yum, Zornik, An Pierlé, Arid & Zita Swoon
|
Belgian Asociality
|
Styrofoam
|
Blof
|
Citaat:
|
clouseau
|
Citaat:
(ik ben toevalligerwijs bij z'n allerallerallerlaatste solo-optreden geweest, dus ik ben stoer :cool: ) |
Citaat:
|
al het voorgaande behalve K's Choice en van dat soort
+Front 242 The Neon Judgement en nieuw: Thou! http://www.fnac.be/images/contact116/Thou.gif |
Citaat:
|
O en de nieuwe Magnus en de nieuwe Junior Jack ofzo (in samenwerking met Robert Smith :cool: ) zijn ook wel hotties.
|
btw de 2 belgen komen (surprise surprise) ook uit belgie
|
Citaat:
stiekem vind ik ook wel Biba Binoche leuk (tot ze begint te spreken maar tja): http://www.mostiko.com/bibabinoche/imgs/23.jpg |
Citaat:
ik ken Elvis or Betty Boop? blijft een geniale titel :) |
.Calibre
Janez Detd The Fucking De Waele Brothers Arno |
Lugubrum
|
haha, lugubrum
ach, het is grappig, maar langer dan 3 nummers kunnen ze me ook niet boeien. beetje standaard 'laten we ondanks dat we niet unnen spelen toch muziek gaan maken'-black metal. |
Citaat:
Maar ik vind het wel erg knap live, zingen en tegelijkertijd muziek componeren (of email checken oid) op z'n laptop. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55. |