![]() |
Probleem met the sims!!
Als er iemand bij mij op bezoek komt, en die persoon loopt automatisch naar binnen, kan ik die persoon niet aanspreken, begroeten of iets vragen.... Als ik iemand uitnodig ook niet. Maar als ik in de stad van The Sims Hot Date loop, kan ik wel iedereen aanspreken. Waarom kan dat niet in The Sims 1? :eek:
|
Alsjeblieft! Ik ben het spel nu aan het spelen :)
|
Helemeel niemand?
|
nouououou echt niemand?! HELP HELP
|
vaag.. bellen ze niet aan? want dan kun je meestal pas praten met ze
|
Nee, ze bellen neit aan. Ze openen gewoon de deur, en wandelen naar binnen. Ik kan ze nieta aanspreken! :(
|
Citaat:
|
er reageert heus niet iemand sneller als je 10x achter elkaar post, kutje.
|
Zijn alle muren wel aan elkaar verbonden? Want zonder afgeslote ruimte willen ze niet aanbellen. Maar op straat kun je ze ook niet aanspreken.. dus dat is raar :o
|
Citaat:
|
Hij stond er nog maar 10 minuten ... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rolleyes: |
Citaat:
|
Elyne gedraag je toch eens :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hey, welkom dat ook jij het fenomeen SPAM kent :)
|
staat je brievenbus er nog?
of heb je die verwijdert omdat je geen rekeningen wou want dan kan je ze niet begroeten |
Citaat:
|
Kan je die dan ook nog terugzetten? die brievenbus?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Reverend, ik wil jou echt nooit meer horen over het taalgebruik van een ander!
-boeiend- Ik had dit probleem eerst ook, maar dat had ik heel handig verholpen met het opnieuw installeren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoezo zou je mensen op bezoek willen..:o
|
Citaat:
|
Citaat:
ff voor de duidelijkheid: 1. we zijn niet je slaaf 2. we weten niet alles handig voor de volgende x dat je weer loopt te cheaten en daardoor het spel verneukt... (voor het geval je het gedeelte over cheaten niet snapt: de brievenbus kan je alleen verwijderen dmv een cheat.) |
Krijgen we hier nog een slotje? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Klopt wel hoor. Behalve dan dat ze gewoon anbellen dan. Daar snap ik helemaal niets van... Bij the Sims 1 kan je niemand aanspreken die niet uit zichzelf aanbelt of jij ze niet uitgenodigd hebt. Dat kan met hot date ed uitbreidingen wel.
|
Laat maar, allemaal. Ik ben er al achter. je moet gewoon in het begin de brievenbus niet verwijderen! Haha :D maar nu heb ik een nieuw probleem> zie mijn andere topic!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:22. |