![]() |
De wedstrijd: Schrijf wat bij het schilderij
Hallo,
omdat het al weer een tijdje geleden is sinds de laatste wedstrijd, komt er nu een nieuwe. Het onderwerp voor de nieuwe wedstrijd is geworden: schrijf een gedicht bij een van de volgende schilderijen(maar de eerste is een foto): Light of dawn of: Hangin of: Blue skie blues iii Het gedicht hoeft niet perse beschrijvend te zijn, als het maar verband heeft met een van de schilderijen. Neem bijvoorbeeld het gevoel dat je krijgt van een van de schilderijen als thema, of ga in op een bepaald deel van het schilderij, laat je inspireren en gebruik je fantasie. Wie durft de uitdaging aan? Insturen kan vanaf vandaag t/m zondag 15 februari. Insturen kan naar dansenoppapier@hotmail.com(zet ook even je nick en de titel van het schilderij erbij). Na 15 februari wordt er een poll geopende waarin iedereen zijn stem kan uitbrengen, en na een week lang stemmen zal er een topic met de uitslag geopend worden. Succes! Dreamerfly, Just Johan en lovetear. |
Jakkie bah!
|
:nono:
Niet miepen, meedoen. |
Citaat:
|
Ik vind het idee van het schrijven van een gedicht bij een schilderij op zich erg leuk, maar die schilderijen...:p. Oja, de eerste is trouwens een foto ;). Verder vind ik het goed gekozen dat ze vrij verschillend zijn (qua thema, qua materiaal, qua compositie, qua stijl...), maar toch vind ik het vrij vreemde keuzes, maar dat is persoonlijk ;). Ik ga, misschien, wel meedoen; ik hoop alleen dat het lukt om er iets bij te schrijven :).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga het proberen, maar ik heb nog geen schilderij gezien dat me echt aanspreekt en waar ik dus iets mee kan. |
Je kunt insturen t/m 15 februari en er wordt na 14 februari een poll geopend...? Kun je die poll dan niet beter na 15 februari openen? Of is dat een typfoutje? (Heb ik zelf nooit last van bij data. ;))
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een vraagje: mag je meerdere gedichten insturen?
Bvb. als je bij 2 van de schilderijen of misschien 3 ervan een gedicht geschreven hebt. (Ik kan niet kiezen :o ) |
Citaat:
|
Ik wil wel meedoen, vind het alleen wel moeilijk:o
Wat is dawn in het Nederlands?:o |
Citaat:
Succes :) . |
superhip! (y)
|
Citaat:
[O, maar ik ga trouwens wel proberen mee te doen hoor ;).] |
Nog een paar dagen mensen, na zondag kun je niet meer inzenden :) .
|
Morgenochtend gaat hij dicht, dus iedereen die nog mee wil doen moet opschieten.
|
Inzenden is voorbij, iedereen kan stemmen in het nieuwe topic :) .
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:26. |