![]() |
[photoshop/collage art]girl2004
als collage art fan ben ik zelf ook maar eens aan de slag gegaan
dus cut, paste, layeropties, géén filters, en een hopelijk stevig genoege dosis compositorisch vermorgen... bij deze mijn eerste poging http://www.screamy.net/art/girl2004.jpg c&c? |
(y)
De compositie is zeer geslaagd, laat wel wat aan de verbeelding over. Het feit dat je geen filters hebt gebruikt maakt het alleen maar beter. (niet dat filters altijd negatief zijn). Kleuren zijn verder ook prima. Een kleine opmerking, de kleuren in "de spiegel" mogen wat contrastrijker, niet te overdreven. Owja, moet je niet gaan slapen... Ik eigenlijk ook wel. |
net al gezegd:
het is heel ziek het heeft iets weg van het ideaal-wezen van het meisje Het obsessieve van het uiterlijk En de reactie en onzekerheid van het falen de onpersoonlijkheid van de spiegel versus de werkelijkheid. de pijn en het onvermogen en de kwaliteiten om verder te komen maar vernevelt. |
cool comments :cool:
|
wel vette sfeer :) het beeld in de spiegel vind ik wat minder.. was misschien leuker geweest als je het daar wat minder kleurrijk had gemaakt.. verder vind ik het jammer dat de spiegel niet in het midden staat.. maar goed.. alles om de spiegel heen is heel vet :)
en de gedachte erachter is (y) (zoals friso het verwoordt :cool: ) |
Erg gaaf (y)
-alleen dat h&m logotje is net niet subtiel meer. En de 'girl' aan de rechterkant stoort me iets, denk omdat ie diagonaal staat. Sowieso, dat 'reliefje' oid wat d'r overheen ligt is mij ook iets te opvallend..als je dat allemaal net ff iets subtieler maakt vind ik em helemaal geweldig :) |
erg mooi!!
|
erg ok ja :) alleen ben et er wel mee eens dat foto (in de spiegel) wat duidelijker mag, helderder/contrastrijker ect. Want nu sluit ie niet zo mooi aan op het omliggende.
H&M logotje had wat subtieler gemogen ja ga zo door dude :) |
ik zie het H&M logo helemaal niet :bloos:
|
Citaat:
ik vind het logo niet storend als vrouw zal ik zeggen dat ik me er niet in herken, maar het wel herken het is een geweldige compositie |
Vet!!!
He maar rutger WAAAR BLIJFT DIE TENNISDUDE???? |
wow dit vind ik echt gaaf!!!
Waar heb je het mee gemaakt? (ja ik ben een leek op het gebied van pc's ed. :o ) |
oh rutger, echt mooi dit!!!!
ik houd van collages:) |
Citaat:
een beetje over the top, dat logo ;) en ik denk dat ie het met photoshop gedaan heeft |
Het logo viel me eerst helemaal niet op... (slechte ogen ofzo). Het heeft wel wat! Erg leuk gedaan!:cool:
|
Citaat:
maar bedankt, en de rest ook (y) over het beeld in de spiegel : ik vond em zo op google en vond em perfect passen. de onscherpte heb ik geen problemen mee maar bedankt voor de tips jongens. |
Ik vind de foto in 't midden een beetje wazig, als in, crappy kwaliteit.
Compositorisch vermogen... ik vind dat eigenlijk ietwat tegenvallen, je oog wordt erg naar het grote lege vlak links onder getrokken. Doordat je linksboven en rechtsonder zware beeldaspecten hebt geplaatst. Maar verder vind ik de kleurkeuze wel sterk. Dat wit/roze/goud. Evenals die witte 'krassen' over bepaalde gedeelten. Cool sfeertje. Ga zo door :) |
rutger, ouwe je bent weer crea bezig geweest.
Het ziet er puik en netjes uit, ik wordt er alleen niet in meegesleept, maar ik ben wellicht ook geen dame ;) |
ziet er best flex uit
|
men wat gaaf!!! ik vind het echt goed!
complimenten! |
thanks gals :) :)
|
Dude, dit übert. Welk programma gebruikte je hiervoor?
|
Citaat:
Zie topictitel. |
hee, en die witte krassen dingen, hoe heb je dat gedaan?
ik vind het trouwens mooi en leuk en ik hou van collages en ik wil weten hoe je die krassendingen hebt gedaan |
Citaat:
en dank wederom. |
ik heb een deja vu
ik had het gister ook al |
Ik vind 'm erg gaaf (y)
|
Citaat:
verder ben ik het eens met iedereen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:38. |