![]() |
Ik ben blij me mezelf, omdat......
Kijk eens in de spiegel en bedenk minstens één reden waarom je blij bent met wie je bent. Uiterlijk of innerlijk maakt niet uit.
Ik keek net namelijk in de spiegel en kreeg gewoon een blij gevoel. Heb niet echt een speciale reden om blij met mezelf te zijn. Het is gewoon zo. |
mijn haar vanochtend een keertje echt goed zat en lekker zacht aanvoelde :o
Jeetje dit klinkt best dom maar kwerd er vanochtend echt blij van! |
Mijn vriend me uit alle macht heeft proberen te overtuigen dat hij van me houdt omdat ik ik ben, en dat hij me bijzonder vindt. En eindelijk durf ik het een beetje te geloven.... :bloos:
*lacht voorzichtig* |
Ik mezelf ben en niet iemand anders
;) |
Ik ben blij met mezelf omdat ik weet wie ik ben. Ik heb gevoel. Ik weet wat ik wil. Alleen de helft van de mensheid lijkt daar nogal anders over te denken.
|
De tandarts merkte laatst op dat ik een mooi gebit had. Eigenlijk vind ik dat zelf ook wel. :)
En ik ben ook gewoon ergens blij met wie ik ben. Vooral vergeleken met wie ik een jaar of twee geleden was ben ik er enorm op vooruit gegaan. |
Citaat:
Zal wel komen omdat de pubertijd op zn einde loopt :) |
Citaat:
(alleen jammer dat die tandarts gisteren zei dat ik een geweldig gebit had, maar toch een gaatje! hoe het kwam snapte ze niet, maar ik ben wel erg geschokt..) |
Dat kan prima hier bij in.
Wil je toch graag zo'n soort topic openen, dan zul je met iets nieuws moeten komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07. |