Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   beste vriendin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=734576)

Debje 29-01-2004 11:27

beste vriendin

ik baal ervan dat ik geen beste vriendin heb met wie ik alles kan delen
ik heb wel goede vriendinnen, maar die hebben allemaal een beste vriendin
:bloos:

Rian-x- 29-01-2004 11:34

In je andere topic schrijf je dat je tegen je beste vriendin hebt gezegd hoe je over die jongen denkt... je hebt schijnbaar dus wel een beste vriendin...
...denk ik dan...

Debje 29-01-2004 11:41

dat is gewoon een goede vriendin

Stefanie 29-01-2004 11:43

Waarom typ je dan eerst beste vriendin en daarna gewone vriendin? Het stond er toch echt...

leucomelas 29-01-2004 11:50

anyway, je moet misschien ook niet te nodig op zoek gaan naar een "beste vriendin"... zoiets moet volgens mij groeien, niet zoals je op de basisschool afspeekt:"zullen we beste vrienden zijn?". sta meer open voor andere mensen, of spreek ze een keer aan ofsow, je moet gewoon iemand tegenkomen die ongeveer op dezelfde lijn zit als jij...

Sarah 29-01-2004 12:00

Bedoel je dat jij geen beste vriendin hébt, of dat je niemands beste vriendin bént?

Anyway, als je genoeg goede vriend(inn)en hebt dan kun je daar toch leuke dingen mee doen en er alles tegen vertellen?

Poesket 29-01-2004 12:42

Ik heb vriendinnen. Geen beste vriendin en je kunt je er druk om maken of je wil... als je maar de vriendinnen het gewoon leuk hebt wat wil je dan nog meer? Het klinkt mij meestal alleen als een naamplaatje maar verder niet veel betekenis.

*Madel* 29-01-2004 12:47

Maakt het dan iets uit of je alleen vriendinnen hebt in plaats van een beste vriendin? :rolleyes: Als vriendinnen echt vriendinnen zijn kun je net zo goed alles aan hen vertellen, leuke dingen met hen doen enz enz enz...

Voor zoiets heb je echt geen beste vriendin nodig lijkt me...

miekmuis 29-01-2004 13:06

Ik heb niet echt een beste vriendin. Ik heb vriendinnen waar ik meer mee bespreek en vriendinnen waar ik minder bespreek, maar ik heb niet zo de behoefte om nou iemand specifiek tot mijn beste vriendin te benoemen. Het gaat erom of je iemand hebt bij wie jij het gevoel hebt dat je er alles aan kunt vertellen.

Als je dat bedoeld, dat je zo iemand niet hebt, dan snap ik dat je zo'n persoon mist. Wij kunnen je echter niet vertellen hoe je aan zo'n vriendin komt. Je komt gewoon op een gegeven moment iemand tegen en dan moet dat vertrouwen waardoor je diegene alles verteld groeien. je zult toch echt gewoon geduld moeten hebben.

Debje 29-01-2004 14:31

Citaat:

xStefjuhx schreef op 29-01-2004 @ 12:43:
Waarom typ je dan eerst beste vriendin en daarna gewone vriendin? Het stond er toch echt...
foutje

Debje 29-01-2004 14:34

er is dus wel een meisje die ik als mijn beste vriendin beschouw, maar zij heeft een vriendin die ze al haar hele leven kent, met haar doet ze altijd meer als met mij

PardonMe 29-01-2004 14:43

Je bent niet zomaar ineens beste vriendin met elkaar, zoiets groeit in de loop van de tijd.

Ik en mijn beste vriendin waren in het begin ook niet gelijk 'beste vriendinnen' en we hebben nooit een afspraakje gemaakt van "Goh zullen we vanaf nu beste vriendinnen zijn?" "ja, goed!"
Dat is gewoon vanzelf gegaan, we konden het goed vinden samen, zitten wat veel dingen betreft op 1 lijn, doen veel gezellige dingen samen en met andere vriendinnen en allebei houden we er ook nog andere (goede) vriendinnen op na, behalve elkaar.
We beschouwen elkaar als beste vriendinnen, maar het is geen afspraak die we hebben gemaakt of een contract dat we hebben ondertekend.

Je moet niet te veel op zoek gaan, of perse een beste vriendin willen hebben. Je kunt zoiets niet afdwingen.

Cinamon 29-01-2004 14:54

Citaat:

Debje schreef op 29-01-2004 @ 12:27:
ik baal ervan dat ik geen beste vriendin heb met wie ik alles kan delen
ik heb wel goede vriendinnen, maar die hebben allemaal een beste vriendin
:bloos:

Dan vertel je het lekker aan ons!
Of tenminste, van mij mag je. Bij mij kan je alles kwijt. ;) :)

Freestyler* 29-01-2004 15:24

voor mij gold lange tijd hetzelfde
maar ik heb me erbij neergelegd en de situatie is aan het veranderen :D

Punkygirl 29-01-2004 15:40

beste vriendin is een beetje basisschool stijl..

Ik heb 1 vriendin waartegen ik alles kan en mag zeggen.. maar noem dr niet mn beste vriendin..

Euphemia 29-01-2004 15:46

kheb vriendinnen genoeg vind ik maar sommigen kunnen het wel erg overdrijven. Dus bij sommigen ga ik wel mee om maar niet veel wat je met een echte vriendin/vriend doet.
Ik heb 2 goede vrienden en kan er alles tegen zeggen wat ik wil en dat begrijpen ze oowk en zo is het andersom oowk.
Maar voor mij is bijna iedereen die ik ken een vriendin/vriend.... nouja die andere 2 zijn dan gewoon 2 supervrienden! :D

kleinedraak 29-01-2004 15:54

Ik weet ook niet echt wat je onder beste vriendin verstaat.
Nee ik heb geen beste vriendinnen, wel goede maar echt een beste. Deze vriendinnen vertel ik niet alles, gewoon omdat ik weet dat ze het niet zullen begrijpen. Ik heb wel twee meisjes via dit froum leren kennen en dat zijn echt wel goede vriendinnen van me geworden, maar helaas spreek ik ze alleen maar via het internet en heb ik ze allang niey meer gesproken. Zij weten wel heel veel van mij omdat ze me ook echt begrijpen. Je moet vooral niet opzoek gaan naar een beste vriendin want die vind je niet. Ze moet gewoon je pad kruisen. Waarom wil je zo graag een beste vriendin hebben dan???

ginnut 01-02-2004 17:44

tjah mijn vriend is mn best vriend, klinkt misschien cliche maar is toch zo, delen alles.... zou niet zonder hem kunnen...

elledc 01-02-2004 18:22

Wat nou, ik heb jaaaren een beste vriendin gehad, uiteindelijk bleek dat we eigenlijk heel verschillend waren :| zij belt me nog, ik niet, het interesseert me niet meer...
Weet je wat ik echt belangrijk vind, dat is niet een beste vriend of vriendin maar simpelweg een vriendje, een lief, die mijn beste vriend is. In de liefde is vertrouwen in elkaar veel meer mogelijk dan in vriendschap, vind ik dan :|

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:38.