![]() |
Toen je 3 was...
Hoe laat gingen jullie naar bed toen je drie was? En toen je negen was?
Ik moest toen ik drie was na Sesamstraat naar bed en toen ik negen was om 9 uur. Ik kom op deze vraag omdat ik gisteravond tot 10 uur een jochie van een jaar of 3 en een meisje van een jaar of negen, met een meisje van een jaar of 13 buiten in de sneeuw zag spelen. Mijn huisgenote en ik vonden het niet normaal. Is het normaal of niet dat zulke jonge kinderen zo laat buiten zijn? |
Toen ik 3 was moest ik ook na sesamstraat naar bed. Toen ik 9 was ongeveer half 9 doordeweeks
|
Toen ik drie was moest ik heel erg optijd naar bed, zo vroeg dat ik het me niet eens meer herriner. Toen ik negen was, moest ik meestal om half negen naar bed, na gtst:D
|
Nou, ik weet niet echt meer hoe laat ik naar bed moest toen ik 3 en 9 jaar was. :bloos:
Maar van mij mogen die kinderen wel buiten spelen hoor, er is nu een keer sneeuw en dat komt niet zovaak voor en als die kinderen nog niet moe zijn laat ze dan lekker buiten spelen. |
Citaat:
|
Ik weet het ook niet meer, maar ik weet wel dat het best vroeg was, want toen ik in groep 6 zat wilde ik eigenlijk gtst kijken, maar dat mocht niet omdat ik niet tot half 9 mocht opblijven geloof ik, of misschien toen net wel tot half 9, maar later was het iig niet. En hoe laat ik naar bed ging toen ik 3 was weet ik al helemaal niet meer. Een van de kinderen waar ik op pas moest toen ze 9 was om kwart voor 9 naar bed, en das volges mij wel een normale tijd voor die leeftijd.
|
Citaat:
|
Toen ik 3 was om 7 uur, toen ik 4 was ook, toen ik 5 was kwart over zeven, toen ik 6 was halfacht, toen ik 7 was kwart voor acht, toen ik 8 was acht uur, toen ik 9 was kwart over acht, toen ik 10 was halfnegen, toen ik 11 was kwart voor negen, toen ik 12 was negen uur, toen ik 13 was halftien, toen ik 14 / 15 was 10 uur, en vanaf toen mocht ik het zelf weten :P. In het weekend een uur later :).
Maar ik zie ook wel eens 's avonds laat kinderen buiten spelen, ja. Nouja, als zij daar geen last van hebben en gewoon gezond blijven en niet drammerig worden, laat ze maar. Alleen denk ik dat de meeste kinderen er wél drammerig van worden. |
Toen ik 3 was na Sesamstraat, geen idee hoe laat dat toen was. Op m'n 9de keek ik ook de programma's die erna kwamen nog... geen idee hoe laat het dan was...
|
'k Zou het niet weten..
|
Citaat:
En ik kan me dat niet meer herinneren. |
Citaat:
|
Weet ik veel, ik houd dat niet bij.
|
Sommige mensen letten niet op hun kinderen. In Turkije gaan de kinderen vanzelf naar bed bijvoorbeeld. Het is maar wat je gewend bent dus.
Tien uur is wel laat ja, maar sneeuw is gewoon leuk. :) |
Daar waren geen echte regels voor.
|
Geen idee meer :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe laat ik naar bed moest op mijn 3e, ik denk ook iets van na sesamstraat. Op mijn 9e moest ik rond half 9 naar bed.
|
Weet ik niet meer :)
|
Ik weet niet eens meer wat ik gisteren gedaan heb, laat staan 15 jaar geleden.
|
Ik weet niet meer hoe laat ik naar best moest op die leeftijd. :|
Mijn nichtje is 9 jaar en die moet doordeweeks om 7 uur naar bed. |
mijn zusje is 10 en moet om half 9 negen naar bed.
Mijn broertje is 11 en moet om kwart voor 9 naar bed.....jaaaa het verschil moet er zijn :D :D :D Denk maar niet dat mijn broertje naar bed gaat terwijl zijn zusje er nog niet in ligt hoor! Mijn buur-oppas-jongetje van 10 moet om 7 uur naar bed....dat is echt achterlijk vroeg....hij slaapt ook nooit voor half 9....hij loopt altijd te dwalen! |
Citaat:
Er was een meisje van 13 bij, die kan heus een gevaarlijke situatie inschatten. In de combinatie met toezicht vanuit huis lijkt mij dat totaal geen probleem. En ik denk niet dat het de enige drie mensen op straat waren. |
Uit principe weet ik niet meer hoelaat ik naar bed moest toen ik drie of negen jaar was.
|
toen ik 3 was na sesamstraat denk ik. Toen ik 9 was waarschijnlijk tussen acht en half negen.
|
Weet niet precies, na Sesamstraat denk ik.
En toen ik negen was zal het wel rond half 9 zijn geweest. |
weet ik niet , en boeit me eerlijk gezegd ook niet , ik ga nu meestal rond 11 uur naar bedje toe :)
|
Ik heb geen idee. Ik ga zolang ik me kan herinneren naar bed
wanneer ik moe ben/het nodig heb. |
Citaat:
|
ik zou het niet weten.. mijn burmeisje van 5 moet meestal om 8 uur naar bed, maar ik ben de lieve oppas dus 8.15 en de jongetjes van 8 en 10 om half negen, maar wederom lieve oppas --> negen uur
|
Citaat:
die 1,5x dat er sneeuw ligt mogen ze echt wel buiten spelen, gaan ze echt niet dood van ofzo :s |
Citaat:
|
Citaat:
maar jij blijft toch beweren dat je gelijk hebt dus ik stop |
7 uur is dat ongeveer.
|
Citaat:
|
tot mn 8e braaf op tijd, vanaf mn 8e n stuk later
|
toen ik drie was... kon ik nog niet lopen
|
Citaat:
|
dat weet ik niet meer hoor :s
|
Citaat:
|
toen ik 3 was, ik denk iets van 18:30 - 19:00.
toen ik 9 was ging ik om 20:30 naar bed |
Mijn moeder kon altijd perfect zien wanneer is slaap nodig had
Nu mag ik het zelf bepalen, want wanneer ik om 22:00 naar bed ga weten ze ook wel dat ik nog TV ga kijken of de computer aanzet Ik kan goed zelf bepalen wanneer ik moe ben... Ben ik niet moe, dan ga ik me ook niet in mn nest liggen vervelen |
Ik heb geen idee....
|
Weet ik het.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11. |