![]() |
Jack off Jill
Zijn er mensen die net als mij helemaal gek zijn van Jack off Jill?
En wat is jullie favo nummer van hun? |
ik ben er niet gek van, maar ik ken het wel.
dat poezenliedje vond ik wel hip, bladieblaaa cat ofzo? |
ik vind die 'clear hearts grey flowers'wel een aardige cd.
Ik ben er niet helemaal gek van, maar op zich is het best aardig, al luister ik dan liever naar een band als my ruin |
ik had vroeger een paar nummers van jack off jill in mn winamp, maar ik vind het nu niet meer zo bijzonder
|
Ohh ja Jack off Jill, dat luisterde ik vorig jaar heel veel!
Volgens mij vind ik het nu niet meer zo heel leuk, maar goed idee... Ik ga het weer eens luisteren :) |
hey, daar is wallflower gek van. :)
ja, hm, ik ken een paar nummers van ze. wel leuk hoor, maar niet mijn muziek. |
ik vind 't maar gaye zooi
|
Citaat:
|
jaa dat zeg ik
|
Citaat:
|
Ik vond Fear of Dying altijd leuk. En Cinnamon Spider.
En Love Song, maar dat is een cover van The Cure toch. |
Ja dat is een cover van The Cure. En iedereen die dat nummer covered, doet het verbazend slecht.
Ik vind Jack off Jill een beetje irritant, echt zo'n bandje voor tiener placebo meisjes. |
Citaat:
|
ze hebben wel leuke nummers. de live-nummers die ik heb ngehoord zijn het best though.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond ze heel erg goed, maar nu ben ik er wel overheen, hoewel ik het af en toe nog wel met plezier luister.
|
Citaat:
|
jack off jill is leuk. ik heb alleen het album clear hearts grey flowers kunnen vinden in de winkels.
leuke nummers vind ik vooral fear of dying, when I am queen en lovesong hebben ze een geslaagde cover van gemaakt (y) |
Citaat:
|
jack off jill ja. leuk enzo.
maar ik vind scarling. leuker eigenlijk. joj waren in den beginne 4 boze meisjes die wilden provoceren omdat ze zo weinig vrouwen zagen die soortgelijke dingen op het podium deden als bijv. kiss. en naar mijn mening is chfg zeker wel een goed album, maar heel andere stijl dan de rest. ik vind sexless demons and scars persoonlijk leuker. jack off jill blijft wel 1 van mn favoriete bands verder, maar ik luister het niet meer dag in dag uit. |
Citaat:
|
go wallie :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
en van scarling kan ik ook veel minder nummers vinden :s |
fear of dying en confederate fag zijn wil kicke nummers, voor de rest luister ik het steeds minder eigelijk...af en toe een paar nummertjes...
|
Citaat:
en Jessicka ZAT bij joj, ze zijn nu inmiddels bijna 3 jaar uit elkaar, doe je huiswerk eens beter zeg. |
Citaat:
wat heeft dat er nou weer mee te maken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar goed, over 2 jaar wil ik je nog wel eens horen over make up bandjes zoals jack off jill en scarling. |
Citaat:
|
Citaat:
en ik betwijfel of jij wel kunt oordelen over scarling. |
waarom zou nienke niet kunnen oordelen over dat scarling
moet je daarvoor bij 'n speciale club met een wachtwoord of handgebaren voordat je daarvoor over mag oordelen |
Citaat:
scarling is geen moddervette underground ofzo hoor, dus ik weet ook niet waarom je denkt dat ik daar niet over kan oordelen. |
hehe moddervette underground :p
ach weet je toen ik 13 was hield ik van nirvana |
wat een gemiep hier
|
Citaat:
|
Citaat:
met mij is het toch ook goed gekomen... toch? :( |
Citaat:
|
Ik heb 2 albums van ze en ik vind het nog steeds grappig.
|
Citaat:
ik weet nog wel , 1.5 jaar geleden dat jij hier als een gek jack off jill liep op te dringen en in elk hoekje een songtitel smeerde. maar verandert dus;)? |
Citaat:
Ik weet er niet alles van neej daarom vroeg ik het.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22. |