![]() |
Hotmail
Ik kan geen mails meer versturen via hotmail, weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?
|
foutmelding?
|
Microsoft is geh4x0rd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
1. ge0wned worden --> H4x0rd, owneren, pwnen |
Citaat:
Maar met de weinig info die er gegeven word kunnen wij niet weten wat er aan het handje is.. |
Citaat:
|
Citaat:
gehacked, overgenomen (ik vind pwoned trouwens wel een erg lame uitrdukking) OT: Waarom kun je geen e-mails sturen? Krijg je een foutmelding? Kun je het knopje nietmeer vinden? |
Mijn postvak zit niet vol (6%). Ik kan wel mails ontvangen. Ik krijg geen melding, maar als ik op verzenden klik dan gebeurt er niets. Normaal krijg je dan een pagina met bericht verzonden maar bij mij gebeurt er helemaal niets ook niet na 80 keer op verzenden te hebben geklikt.
|
Hoeveel mailtjes heb je al gestuurd?
Er blijkt nl. een limiet op te zitten per dag... iets van 50 ofzo? |
Citaat:
|
Ik heb vandaag 0 emails gestuurd. En ik kan wel een email versturen via de hotmail van mijn nicht. :|
|
Kan je emails sturen van je eigen account, maar dan vanaf een andere PC?
Heb je Wanadoo? |
hahaha ik word niet goed. Je kan via elke hotmail een bericht zenden op onze pc behalve via de mijne. Hij is gewoon behekst ofzo. :|
|
Weird gewoon :s
1. Je kan wel een mail via mijn hotmail via een andere pc versturen. 2. Je kan wel een mail via een andere hotmail op mijn pc versturen. 3. Ik kan dus alleen geen mail versturen via mijn eigen hotmail op mijn pc. |
Leeg je cache, temp i-net files ed eens..
|
Citaat:
Heb daarmee ooit eens 3.1 gb kunnen washen. Met washen bedoel ik bestanden wissen die ik (en de pc) niet meer gebruiken, zoals de cache, temporary files, enz. Stuur me maar een prive bericht als je meer wilt weten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49. |