![]() |
Guusje Nederhorst (34) overleden
:( Zo jong :( Keek overigens nooit naar GTST maar ik kende haar wel bij naam.
Guusje Nederhorst (34) overleden Uitgegeven: 29 januari 2004 14:36 Laatst gewijzigd: 29 januari 2004 14:42 DEN HAAG - Actrice Guusje Nederhorst, onder meer bekend uit de soap Goede Tijden, Slechte Tijden, is overleden aan de gevolgen van kanker. Dat heeft een manager van de band Kane donderdag gezegd. Kane-zanger Dinand Woesthoff is de vriend van Nederhorst, die 34 jaar is geworden. Guusje Nederhorst was onder meer bekend uit de soap Goede Tijden, Slechte Tijden. De laatste maanden van haar leven was ze bezig met het schrijven van een kinderboek. nu.nl |
dat geloof ik niet!
|
Citaat:
|
Het staat toch echt op nu.nl
Maar wtf, wat erg! Ik vond haar altijd wel heel erg cool . Nou :( Zielig voor de nabestaanden. |
Het is echt waar... :(
Erg triest.. |
Op 29 juni 2003 werd hun zoontje Dean Maddy geboren.
Ai :( |
ja, ze had net een kindje met man "Kane"
|
Ik hoorde het ook net. Wat erg zeg! Ze had nog zo'n jong kindje, en Dinand en zij waren nog maar kort getrouwd. Echt heel verdrietig
|
ik wist helemaal niet dat ze ziek was....
Had ze nou ook een kindje? Ik vind het echt heel erg want ze was altijd mijn gtst-favo! |
:eek: schrik me echt rot.
ik wist wel dat ze ziek was, maar had niet gehoord dat het zó erg was. wat erg voor dinand! :( |
R.i.p :(
|
Citaat:
ik wist dat ze ziek was, het stond deze week in de krant. Maar dat het zo erg was en zo snel zou gaan.. :( |
Ik had er nog gister over met mijn moeder:(
|
:(
Wist niet eens dat ze ziek was. Wat erg! |
Die is ook veel te jong om nu al dood te gaan...34 nog maar.
|
(soz van mijn topic)
Ja echt triest... :( ik wist niet eens dat ze uberhaupt ziek was, maar tis rot om te horen een klein kindje en nog zo jong... |
Wist niet eens dat ze ziek was, vind het vooral sneu omdat ze net een kiendje had.. en zo jong.
|
Citaat:
Guusje wilde d'r zelf niet over praten, maar haar managers zeiden dat... Jeetje, dit had ik echt niet verwacht! 34 jaar ngo maar :( |
Wow.. wat erg zeg :( Ik vond haar wel leuk altijd :)
Ik hoorde een paar weken geleden dat ze kanker had, maar toen werd ook gezegd dat ze alweer bijna genezen was.. |
Wat voor kanker was het dan?
of is dat niet bekend gemaakt? |
ik wist dat ze kanker had, maar dat het al zo erg was :eek:
vreselijk voor die baby. Zonder moeder en een vader die een eigen band heeft. Ook vreselijk voor Dinand...net getrouwd en dan dit :s |
Citaat:
|
mijn god... wat erg....
|
Wat erg! :(
|
Ik schrok er wel van :s
Ik wist dat ze ziek was en ik had laatst gehoord dat het juist wat beter met haar ging.. Jeetje dat zoontje is pas een half jaar oud en mag nu al zijn moeder gaan begraven :( Ik vind het maar heel erg wat stom! |
Ik schrok er ook van toen ik het net las... net getrouwd, net een kindje en dan op je 34ste aan kanker overlijden... echt horror :(
|
het is idd heel erg
k kreeg het tehoren via me msn weet je hoe Guusje Nederhorst is zojuist overleden aan kanker op een veel te jonge leeftijd van 34 jaar... zet uit respect voor deze geweldige vrouw je status op bezet.. |
Kanker is zo kut (n)
echt veel teveel mensen, vaak met kinderen, die daar zo jong aan dood gaan vaak na een lange lijdensweg :( echt erg voor dat kindje/dr man/famillie zeg... jeetje |
ademnood....
Echt erg triest zielig en onbegrijpelijk. |
Citaat:
vermoed borstkanker; aangezien dat de meestvoorkomende kanker is tot nu toe. |
vage boel :eek:
|
Dat is echt dieptriest..
|
behooorlijk triest inderdaad!
en ze had ook al twee miskramen gehad enzo. echt KUT. (n) |
Dinands vorige vriendin is ook al gestorven aan kanker..
|
triest (n)
|
Citaat:
|
Klopt.
|
Citaat:
|
Tja jammer, ze kwam altijd wel over als een sympathiek iemand..
|
WTF!
Echt niet! Ik geloof er niks van! (n) Is dit een misselijke grap ofzo? |
Ik schrok me ook echt dood...jeetje man, das is toch niet best :( Ze was altijd mijn favo...
|
Jemig wat vreselijk..
Wat zal Dinand het moeilijk hebben.. :( |
op de site van kane staat een stukje van dinand..
|
Citaat:
Niet dus... Echt zielig... |
:(
Zal lekker zijn voor Dinand dan. Full time vader en bandlid :S |
sow dan...k heb pas wel in de krant zien staan dat ze heel erg ziek was, maar dat het zo snel zou gaan... echt erg...
|
|
Citaat:
jemig wat erg... ik vind het echt zielig! :( Ik dacht dat ze borstkanker ofzo had, en dat het wel meeviel enzo, maar dit had ik echt niet verwacht :( zo jong, en kindje... en dinand zal wel helemaal kapot wezen, wat kut voor hem dat hij nu voor de 2e x zn 'liefde' moet verliezen aan kanker :( rip |
Wat erg... Dacht dat t net iets beter met r ging... En dan op die site van Kane, krijg er echt kippenvel van :(
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:51. |